ÖIF135 Mycket bra startelva! Tror dock att Mattis huvudsstyrka hade behövts med tanke på att vi möter Norrby
VV-Oppnasitt84 Intressant att Herdon håller Bonnah, Zahiren och André utanför truppen. Måste se riktigt bra ut på träningarna. Förstår inte varför Tufa inte satsar på Mattis istället för Engqvist, som även har utgående kontrakt. Kul med Drott från start.
Alex Spela Mattis som högerback resterande del av säsongen. Tatu är en för stor säkerhetsrisk och Silverholt kan ändå inte gå upp mot en trolig motståndare i ett eventuellt kval. Mattis gör inte bort sig på högern och dessutom vinner vi oerhört mycket i både det defensiva och offensiva luftrummet på att ha Mattis med.
Alex Villenyblom Jag vill spelar hellre Mattis framför Tatu och vill inte se Silverholt mot Varberg om han nu redan är klar för dem. Fullt rimligt?
Hansen Vilket spel vi har ändå, så mycket bättre än ifjol. Så många bra beslut gång på gång. Sedan är nog Norrby inte jättebra.
Old Chap Hansen Öster spelade väl tio sista utan att förlora förra hösten. Bra spel också. Undrar varför både ABW och Rodic gick på full styrka istället för att försöka placera bollen i mål.
Hansen Fredrik J Öster hade lite just då jag skrev men annars förstår jag dig. Ser sämre ut nu senaste kvarten. Menar mer allmänt att vi har mycket kreativitet och en bredd i vår trupp där jag tycker mycket i spelet ser bra ut.
Hansen OK Öster spelar verkligen inte bra. HBK klara för AS och vi får hoppas att inte Skövde eller Öis vänder nu sista 35.
BKBiceps Öster visar inte direkt att de är 3a i serien senaste två matcherna… anfallsspelet känns så krampaktigt hela säsongen förutom vissa ljusglimtar.