Hansen Fredrik J Öster hade lite just då jag skrev men annars förstår jag dig. Ser sämre ut nu senaste kvarten. Menar mer allmänt att vi har mycket kreativitet och en bredd i vår trupp där jag tycker mycket i spelet ser bra ut.
Old Chap Hansen Öster spelade väl tio sista utan att förlora förra hösten. Bra spel också. Undrar varför både ABW och Rodic gick på full styrka istället för att försöka placera bollen i mål.
Hansen OK Öster spelar verkligen inte bra. HBK klara för AS och vi får hoppas att inte Skövde eller Öis vänder nu sista 35.
BKBiceps Öster visar inte direkt att de är 3a i serien senaste två matcherna… anfallsspelet känns så krampaktigt hela säsongen förutom vissa ljusglimtar.
Hansen Blir en festkväll här i forumet för Oldtimern, så mycket godsaker att bita i för någon som älskar att kritisera.
BKBiceps Förstår tanken att Engqvist har bättre fötter än Mattis men en mittback ska väl i första hand kunna försvara. Och där övertygar han näppeligen…
BKBiceps BKBiceps snarare katastrof med bollen idag. Anfallsspelet är katastrof. Noll löpningar. Står på rad och väntar på boll
Hansen Fotbollsfakiren Menar det.. Positivt här är att vi hjälper Norrby att sparka ut ÖFk genom att bara kryssa där uppe (om det inte redan är avgjort efter den här omgången).
xonitex BKBiceps ja han skyfflar ju bara förstår inte idén med Enqvist som mittback öht, har även varit svag i rollen i u21
Anders Brutalt uselt. Tur att de Skövde och Brage är ännu sämre. Det här håller aldrig i kvalet. Enda positiva är att Östersund ryker.