Öster i media
Bra med känslor på träningen detta innebär något positivt och är något bra. Vi kommer stärkta ur detta och det innebär att alla känner av pressen att vilja prestera den här säsongen.
Vad är detta för snack, Valance ? Vi har varit igenom detta en gång redan. Du släppte Knugen och nu är du Valance. Det får duga. Du får leva med det. Det var ditt val
- Redigerad
WittonAlbion Jag hade inte tänkt gå tillbaka till det namnet utan till något helt annat, detta nuvarande namnet betyder inte så personligen för mig och säger inte så mycket om mig som person. Vill ha någonting jag verkligen gillar.
- Redigerad
Man saknar några gamla favoriter här på forumet som GudbevareTsaren och grumpy old men(?). Conny Halme däremot passar bra i historieböckerna. Vad har vi fler för gamla kära användare som hoppat av från forumet?
JFA .Conny Halme och jag hade olika åsikt om Denis Velic 2005. Han skrev rakt ut "Velic är kass" samtidigt som jag tyckte det var tråkigt att Lasse Jacobsson bänkade honom för ofta för att sedan släppa honom ner i träsket när uppflyttningen var klar.
En annan som skrev mycket och ofta var The Smoking Man som likt Halme helt försvunnit härifrån. Finns en snubbe som postar på Flashback i nutid med exakt samma avatar (någon filmskådis med cigg) men är inte alls säker på att det är samma person
- Redigerad
Vet jag varit inne på det tidigare men nu blev det aktuellt: podden When We Were Kings har jag gett upp hoppet om emellanåt åt men så kom toppavsnitt som t ex de om Maradona och om Klaksvik nyligen. Och nu idag IFK Norrköping vilket innebär att ALLA stora svenska föreningar som tagit en del guld och även fler svenska klubbar med mindre meriter/historia som Assyriska, Östersund, Degerfors och Värnamo fått avsnitt utom Östers IF.
Nu måste det väl vara en tidsfråga innan det är Östers tur.
- Redigerad
Och vart är Lutavallen?!
För att inte tala om Mackan64.
- Redigerad
Valance
Det tror jag inte, Niva var glad som en speleman då jag såg honom komma ut från Hasse Rydéns källare med något plagg i handen i samband med att de var på sin turné. Tror mer de ska tajma in avsnitten och om det ska handla om 1968 eller snarare vad Niva varit inne på något år på tidigt 90-tal med unga spännande Öster.
ÖIS kvar med. Vilka som får avsnittet först kanske avgörs på ifall Öster går upp eller inte
- Redigerad
Vet inte vad du menar med ”aktivt” (som om de skulle gått ut med en kommuniké att det inte blir något med Öster) men det är väl dels efterfrågan som styr (de ska ha in spons och är väl inte många på nätet som tjatar om Öster i jämförelse med t ex Gais), dels att Öster inte varit aktuella på något sätt sedan podden startade utan bara svävat runt i Superettan, dels att de nog inte helt vet vilken säsong de skulle avhandla och vad det då finns för bakgrundsmaterial att tillgå (finns ju i tidningar och till viss del i böcker men inte jättemycket läsning från Östers guldår), dels att de redan varit inne på systemstriden i svensk fotboll men Laban Arnesson i Öster mot resten i minst ett avsnitt.
Vad tror du själv?