cj9808 Jag är journaliststudent och har just nu inte möjlighet på grund av studier

Jag kan förstå en hel del saker vi bråkar om härinne. Bengaler eller inte, om vi har bra täckning på högerbackspositionen eller inte, var en spelare passar bäst på planen etc. Men jag måste ärligt säga att jag fattar inte grejen om vår uppenbara tredjemålvakt.

Zingo

Handlar nog mest om att han får bära hundhuvudet för förra säsongen, alltså en påminnelse om fjolårets misslyckanden.
    Status på Preka kan väl upplevas som en status på hur mycket utav det vi lyckats släppa, så tolkar jag det

devve Ja i och med att han var till störst del anledningen att Öster bommade uppflyttning till Allsvenskan förra säsongen och att de slösade bort över 20 poäng så får han bära hundhuvudet och jag hoppas helt ärligt att han skäms för sina katatrofala insatser i den här klubben. Jag är fortfarande förvånad att han inte sparkades direkt efter säsongen tog slut.

lemon Jag har aldrig hävdat att han gjorde det med vilje så jag vet inte varför du ens skriver det, och att komma med "han är bara människa" ska det ursäkta bort alla misstag han har gjort? Detta är ett fotbollsproffs med höga förväntningar på sig och levde inte upp till dom. Du måste också lära dig att särskilja på när man kritiserar fotbollspelaren på planen och inte människan utanför på planen som person, det är helt skilda saker.

cj9808 Som tidigare skribent kan jag säga att det tar en del tid i anspråk, skillnad att kunna efterfråga något utav en tidning som har anställda kan jag tycka. Det är inget jobb, det är ideellt arbete på SF. Det är fritt fram för alla som är intresserade av ÖIF.

Nej. Lät jag kränkt nu var det inte meningen..

Valance tagga ner nu knugen. Vi kommer ändå skriva avgå efter två omgångar till allt och alla.