Platini https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/flyttat-tva-ganger-pa-ett-halvar-lindahl-hade-tankt-vara-kvar/
Slangen 1022 årskort sålda just nu: https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/sa-manga-arskort-har-allsvenska-klubbarna-salt/
Redarmy88 Slangen 17 118 AIK 16 000 Hammarby 13 373 Malmö FF 12 500 Djurgården 9900 IFK Göteborg 2 400 IFK Norrköping 2 052 GAIS 1 600 Halmstad BK 1 345 IK Sirius 1 100 BK Häcken 1 022 Östers IF 909 Mjällby AIF 500 Degerfors IF 421 IFK Värnamo 59 IF Brommapojkarna Elfsborg ej siffror redovisade
Sääf Sr Målet borde vara en niondeplats i den ligan. Räknar med Elfsborg upp högt och att man skulle ta platsen efter 9-0.
Anders Fler tillkommer i takt med bättre nyförvärv. Krävs nog mer tyngd än hittills för att folk ska tro på det.
Horn Jag gissar också att åren i superettan gör att ingen känner sig nödgad att ha en fast plats. Mentalitet är antagligen att man löser sin biljett och sätter sig på sin favoritplats som vanligt! Förhoppningsvis gör publiktrycket att de kommer kännas som en nödvändighet att ha ett årskort kommande år.
NonPhixion Extrasändning med Adam Bergmark Wiberg I denna extrasändning så snackar vi med Adam Bergmark Wiberg som berättar hur han hamnade i Öster, varför det känns surt att lämna och hur han tänker om framtiden. Patreon.com/radio1930
Ruuben NonPhixion Hög Klass på intervjuerna!! Men vart är karln för någonstans? Antar att han va i Sydkorea under samtalet, eller?
NonPhixion Ruuben Tack, han ville inte säga för allt ska landa med arbetsvisum etc. Men ja, jag är säker på att ryktena stämmer.
Lexxy Ruuben Med tanke på att han har börjat följa en massa spelare i Chungnam Asan han enligt rapporter varit påvög till är det nog iprincip spikat
VV-Oppnasitt84 Sigge Sydkorea är ett ganska strikt land gällande vilka som får bo och arbeta där och det är nog därför han inte vill ropa hej innan det är klart. Men så länge hans tilltänkta lag inte överstiger sin utlänningskvot ska det nog vara lugnt.
Jockeluring @NonPhixion s intervjuer håller väldigt hög klass. De strör inte medhårs, de sätter inte press på … men är djupt mänskliga och innehållsrika. Jag är inte överraskad över att halvt folkskygga ABW ställde upp. Han är för övrigt sååå mycket Öster för mig. Vet inte om vi har tackat och hyllat honom nog. Vem skriver förresten låten ”Adam skriv på skriv på skriv på” som är producerad och klar när han om ett år längtar hem igen? 😀👌🔥
NonPhixion Extrasändning med Filip Elg inför Länslaget En intervju med Smålandspostens Filip Elg som är ”sportligt”-ansvarig för Länslaget. Elg snackar om hur idén återfödes och vad vilka förväntningar han har på fredagens match. Patreon.com/radio1930
xonitex Inte mycket Öster men Växjö som stad rankas högt som idrottsstad ur flera aspekter. https://www.e-magin.se/paper/kj2134j3/paper/1#/paper/kj2134j3/1
Zingo sim Jag tycker det var en jävla bra intervju. JJ är lugn och klok. Bl a - När programledarna försökte spela ner "lilla Öster" i förhållande till den "massiva gigantiska superstorklubben som alla älskar nämligen Hammarby" så menade JJ att vid tillfället när han började jobba med Hammarby hade han inte mer resurser att röra sig med än vad han har med Öster idag.