Hulthan KongoLU Nej varför skulle jag vara det? Varför svarar du inte på frågan? Det måste väl vara lättare att få svar på frågan du ställer den vägen tänker jag. Källan kan inte vara så bra då
KongoLU Hulthan Läs hela mitt svar så ser du att jag svarade på frågan, men skriver igen. SVAR: källan i klubben inte vet och därför ställer jag frågan här 🙂
Zingo EDIT/MOD: Låt oss vara lite försiktiga med att kasta epitet på folk som är eller har varit anställda av föreningen. Påminner om netikett 0.5 och 0.8.
DeppigPojk Tycker verkligen vi borde sätta fokus på o få upp både gör som solen och East front anthem på Spotify igen, viktigt på bortaresor och dessutom två helt okej låtar som kan vara goda att lyssna på lite då o då. Vore perfekt om någon kunde lösa.
lfcred DeppigPojk Jag va på Jens angående det i våras. Det va jag som fick låten upplagd på youtube. Jag fick dock inget vettigt svar angående Spotify. Pratades om rättigheter etc etc. Känns som en klubb av östers dignitet borde ha fler låtar ute i omlopp. Jag tycker det är jätteviktigt att kunna lyssna på österlåtar i vardagen och särskilt på matchdagar.
DaKlonker Vilka poddar om allsvenskan lyssnar ni på? Fans corner Sverige tycker jag är bäst. Studio Allsvenskan helt klart sämst. Tuttosvenskan för mkt storklubbfokus och alldeles för lite ljus på de mindre klubbarna,
TuffeUffe DaKlonker tycker också att fans corner är bäst (i alla fall just nu). Tycker att Studio allsvenskan är bra de gånger Jonas Dahlquist är med, övrigt ör den inget vidare. Tuttosvenskan är alldeles för intern, ryggdunkande och inbördes beundran.
Calle01 TuffeUffe Studio Allsvenskan blev sämre den dagen Birro slutade. Birro=ut, Kalmar-tönten=in var inget bra drag.
TuffeUffe Calle01 Birro är Birro på gott och ont, men jag håller med om att det var han som gjorde den podden. Han Henke som man förut tyckte var svagast är nu klart starkast. Dahlquist räddar dock upp när han är med.
Lexxy Till er som lyssnar på sådanna poddar regelbundet och gärna hjälper en annan påminner jag om tråden "Öster i Fotbollspoddar" för att kunna tippsa när och vart det pratas Öster.
rasmooo Ruuben Saknar verkligen ljugarbänken. Klart som fan att dem skulle ta en paus så fort vi gick upp
DaKlonker Oldtimern har hittat och funnit en kompis på Värnamos diskussionsforum på fb. Vissa har lite för mkt tid till övers!