rapparee_1 TerrorTeddy Vi har lyft frågan om capopall till Öster/Jens. Nåt stabilt som skruvas fast i betongen. Med räcke. Det kommer!
matjo Kalle Dahl Oh ja, det är en slak lina han börjat bege sig ut på, men det kanske är ett tecken så som Lindstig är inne på 😎
JohnCena69 matjo mange nolo fick självförtroende av en öl eller två igår. Men det blev väldigt kul med hans voiccracks mellan varven. Men orginal manna manna tillhör ju som sagt skäggiga gubben.
Ruuben Tycker EF höll igång mycket bra hela matchen mot AFC, trots medioker motståndare/underhållning på planen emellanåt höll man igång konstant. Mycket bra!
penseln Jag tycker ni i Eastfronts styrelse gör ett berömvärt jobb.Det är härligt att höra klacken hålla igång.Jag som har varit med länge kommer ihåg hur det var innan ni bildades,hur svårt det var att få igång publiken.Det var endast när ambulansjonas gick runt med sin megafon.
nap87 Skulle det inte vara en bra ide att införskaffa en megafon jag tror att det skulle vara lättare att få igång hela ståplats då. Men det är bara en tanke.
Plantagenparkeringen Klacken kanske borde stå mitt på långsidan. Förslagsvis mitt i, utmed gräset, på sidan som vätter mot Vida arena.
Plantagenparkeringen McA Att det finns möjlighet till förändring som innebär att allt inte behöver vara som det är idag.
Sigge Om vissa nu tycker det är viktigt att klacken syns i TV mer än hörs, så är väl nedre sidan åt öster ett klart bättre alternativ. Restaurang+VIP+loger är ju lite svårt att flytta på.
Alex Hur gick det med personer som blev plockade av polisen mot GAIS? Hörde något om att vissa blev avstängda och att EF eventuellt skulle prata med Östers ledning på vilka grunder de är avstängda. I en mindre kärna som förhoppningsvis nu kommer växa vidare är varje person viktig, vill inte att folk blir portade på tveksamma grunder.
JohnCena69 polisen handplockar bara dom vet inte vilka dom tar, sen går dom på yngre som inte riktigt kan försvara sig, bara förra gången plockade dom 7 plus och 2 st gjorde ingenting. MAKTMISSBRUK, ACAB
Svarten JohnCena69 Meh, så amatörmässigt. 40 Pers som går till arenan och bränner på vägen utan maskering. Klart som fan snuten plockar. Finns ju ingen tyngd i sammanslutningen. Klart polisen plockar. Inte en GAIS are blev tagen. Undrar varför?