Old Chap Det här var det snurrigaste jag läst på länge. 🙂

Prata inte om sådant du inte vet något om.
Så slipper du framstå som något du inte vill.
Killarna verkar ha 100% mer koll än vad du har gällande Öster, kultur, fotbollskultur/läktarkultur och fotboll.

Det är en ständig balans att använda sin supporterenergi på ett konstruktivt, kreativt sätt. Med växande supporteromfång är risken att fler dras med i kicken av att sparka sönder motståndare snarare än att stötta Öster. Jag hoppas vi supportrar lyckas balansera energin. Och stoppar skit.

Vi här i Stockholm försöker lokalisera våra flaggor, vissa ligger troligtvis på någon vind. En gång i tiden hade vi fler flaggor än fans på läktarna. 😁

cj9808 Låter bra, bidrar gärna med en slant till EFs tifo-kassa isåfall! 🙂

Du kan såklart även donera direkt via vår Swish 123 – 338 34 86 eller Plusgiro 620 24 14 – 6 men glöm isåfall inte att märka betalningen ”Donation” så att ni gör det enklare för våra kassörer. Vill du specificera vad donationen gäller (t ex Tifo) så skriv gärna det också.

https://www.eastfront.se/payments/

Old Chap
        Jag kan inte ens tro att det du skriver är på allvar.

Den här nya gruppen kommer in med nytt blod och är precis vad vi behöver framöver för att växa ytterligare. Den här gruppen kommer ha exakt det stöd och uppbackning den behöver.

" snart så ligger kalmar i ruiner "

Tycker ni att vi ska vänta med att måla förens efter mötet eller ska vi börja så snart som möjligt?

• NL1 svarade på detta.

Winne Man kan ju testa att måla något innan för att se hur det blir

NL1 håller med. Om det blir bra kan även jag donera en peng

Sääf Sr vi har lokaliserat den "lilla behändiga" EF Stockholmsflaggan, Sektion L, On tour 2-pinnsflaggan och så klart Twittra med Filip" som är något daterad, så vi behöver uppslag till uppdaterad version eller ngt helt annat. 😁

14 dagar senare

Klibbor etc - tips på var man beställer till bra pris och vettig kvalité nuförtin?

Finns en kille på facebook som säljer kan leta upp han snart.

Jag köpte av ngn här på forumet. Bra grejer.

Behöver nån att köpa av, vet ni nån?