Jag bryter ut den här diskussionen så tar vi det här med moderationen i forumet en gång till.
- Vi har ett antal moderatorer här som gör det här på sin egen fritid. Är man intresserad av att själv vara moderator, kontakta oss på e-postadressen moderator(at)eastfront.se.
- Det är väldigt få som blivit bannade från forumet - och den enda anledningen till när någon blivit det är att personen inte följt forumets regler alternativt vägrat följa moderatorernas anvisningar.
- Om du tycker att ett inlägg bryter mot forumets Netikett eller våra Regler så flagga det. Då får vi moderatorer en notering och tar en titt på det.
Jag tror att de flesta som hängt på olika forum i några år kan hålla med om att det här forumet håller väldigt högt i tak. Och det kommer det att fortsätta göra tills någon bestämmer att jag och våra andra moderatorer inte ska leda EF:s forum mer. Det inlägg som startar den här tråden får stå kvar som något slags bevis att vi även tillåter enskilda utbrott mot andra på forumet vilket normalt är ett regelbrott. Men är det nåt som verkligen stör mig så är det hangups/tjatande samt flockbeteenden.
Så fr o m nu kommer vi att vara hårdare på personangrepp på skribenter, tack vare att folk inte klarar av att hantera en enkel Ignore-funktion på personer man så tydligt stör sig på att man inte kan låta bli att skriva upprepade elakheter om.