Pelle Tycker inte att Söderberg har levererat tillräckligt. Det ska ju komma en del poäng från honom. Han gör en del bra saker men det är lite för långt mellan dem, han är ganska osynlig i perioder. Dzenis har sett bra ut i många inhopp.
Kalle Dahl Ferm verkar inte ha suuuuperbra koll på Öster då han litar blint på den inrapporterade startelvan och tycker det ska bli intressant med 4-4-2.
Hansen Kalle Dahl Är 4-4-2 enligt Túfa i intervjun innan. Jag gillar detta! Jag skrev faktiskt ut en 4-4-2 tidigare i denna tråd. Sedan hade jag valt lite andra spelare kanske men nu hoppas vi på detta. Jag är ju ingen fotbollstränare.
Kalle Dahl Hansen Vi är formerade på samma sätt som vi varit varje match under Tufa. Förvisso inte olikt 4-4-2, men fortfarande samma 4-2-3-1.
Hansen Kalle Dahl Sant men Túfa kallar det 4-4-2 när de frågar. Kozica! Vilken ytter! Så ung och pigg han såg ut!
Tompa Jävla glidtacklingar. Herdon bryter snyggt och så kommer en islänning glidande som en torped. Lägg av med det!
Hansen Statistiken senaste 12 matcherna enligt Discovery mellan dessa lag i seriematcher: Öster 9 segrar 5 kryss 0 segrar för BoIS Men blir 9+5 verkligen 12?
Rejkan Hansen Kan ju köra ”9-0” här med. Även om jag tycker att vi körde den ramsan tillräckligt för 10 år framåt mot GAIS
lemon Så mycket bättre än Landskrona så här långt, de ser ut som ett lag från en lägre division, Trelleborg-vibbar, Forza Öster