Tompa Jävla glidtacklingar. Herdon bryter snyggt och så kommer en islänning glidande som en torped. Lägg av med det!
Hansen Statistiken senaste 12 matcherna enligt Discovery mellan dessa lag i seriematcher: Öster 9 segrar 5 kryss 0 segrar för BoIS Men blir 9+5 verkligen 12?
Rejkan Hansen Kan ju köra ”9-0” här med. Även om jag tycker att vi körde den ramsan tillräckligt för 10 år framåt mot GAIS
lemon Så mycket bättre än Landskrona så här långt, de ser ut som ett lag från en lägre division, Trelleborg-vibbar, Forza Öster
Anders Helt ok förstahalvlek, men jag saknar fortfarande en mer kreativ innermitt. Funkar hyfsat när ABW kliver ner och gör det jobbet, men jag har hellre honom i avslutningslägen där han kanske är bäst i serien.
Old Chap Herdonson bra på vänstersidan. Imponerar. Starke Hedlund borde spela mittback. Känns oroligt varje gång Bois kommer fram till Östers straffområde.
Oldtimern Håller med, detta håller inte, vi måste sätta tvåan , början bra men sen åter i gamla synder tyvärr, BoIS ska inte ha bolinehavet på vår hemmabana , tycker vi faller ner vissa stunder o blir passiva, kanske självförtroendet
Hansen Tobbe sitter på bänken och fortsätter fylla i mönster i intagningsprovet till Mensa: Seger-Seger-Seger-Seger Förlust-Kryss-Förlust-Förlust Seg..
Hansen Ska erkänna att jag förvånad av hur lugnt det är från Landskronahåll på läktaren. Har de rensat ut en del av orosmomenten?