jon Viktigt med ett snabbt mål, då får nog Utsikten griller i huvudet. Två snabba ännu bättre, för att inte tala om tre eller fyra!
Villenyblom Ruuben JW kommer ju vara supertaggad, förmodligen övertaggad. Att han drar på sig ett gult kort är ju garanti, om han får det redan i första halvlek så leker man med elden med att ha han kvar på planen. Att JW är het kan ingen säga emot men han är inget psykfall utan fingertoppskänsla. Det har gått över 153 matcher och 7år sedan han tog rött i tävlingssammanhang.
Ruuben Villenyblom Ja det får vi hoppas. Men min poäng är att han ofta tyvärr får ett gult bara för att han är han, domarna vet ju mycket väl vilken spelartyp han är, och gör det lite enkelt för sig att dela ut kort till honom ibland.
VV-Oppnasitt84 Obekräftade men trovärdiga källor säger att Rodic är ett osäkert kort till tisdag pga en skada.
Gron Plantagenparkeringen Inte en chans. Man byter inte lag, speciellt inte från ett man hållt på sen man var 5 och mest i motgång. Men jag bor i Växjö och ser gärna att det spelas allsvensk fotboll här nästa år. Ser lixom ingen mening med att hata på andra lag bara för att.
Jockeluring Jag tyckte att ABW var tillbaka som vi vill se honom senast. Hoppas på honom på topp och älskade JW på bänken för gudomligt inhopp efter 62 minuter.
Hasse-Hattrick Såg Rodic med ena handen i bandage idag. Vet inte varför eller hur illa det är... men så klart risk att han får stå över åtminstone nästa match. Illa illa då han varit riktigt bra de senaste matcherna.
Calle01 VV-Oppnasitt84 ARPÖ lovade i förra avsnittet att göra en podd innan matchen med stort M. Borde bli idag. Förhoppningsvis hade luskat lite om skadeläget i truppen.
CrobyJr Rodic borta lär ge följande elva va? Preka Thorri Berg Kricak Lucas Herdonsson Kusu Mörfelt Yakoub ABW JW Alternativt Starke ist för Berg, och Ljung ist för Thorri med Herdonsson som högerback
Karekezi CrobyJr vad jag har hört idag så är du rätt på det med den elvan. Starke och Ljung på bänken, och Lucas går före Theodor
penseln CrobyJr Denna uppställning ,med Starke i stället för månskära och Ljung i stället för kusu,, då vinner vi.
Kalle Dahl Dan och Elgen är hänsynslösa. De vet att alla här inne vill hinna gå en power walk (med Arpö i öronen), duscha och äta innan det är dags för att se J Södra förlora mot Skövde, ändå håller de inne på avsnittet. Lägg ut!