Sniper stefanps Oliver Silverholt - Uppgång och fall. Känslan när ens karriär börjar dala så hade jag avslutat på toppen istället för att sakta men säkert sjunka lägre och lägre ner.
lemon Sniper Han är ju bara 30 år, gött att han kör vidare, han lär ju vara tillbaka i superettan nästa säsong med Falkenberg. Borde Rodic och Kricak också lagt skona på hyllan?
BKBiceps Plantagenparkeringen håller med! Tycker absolut inte han varit dålig och som du säger smart spelare som skapar ytor åt andra. Tanken med ny anfallare är snarare oro när han ej kan spela 90 minuter och tycker inte Söderberg känns helt klockren som ersättare.
Bissan Plantagenparkeringen Söderberg kom väl in och tog över ABW:s roll som tia medan ABW tog över Alievs roll, eller tolkade jag matchplanen fel efter bytet? Tycker Söderberg klarar av sin uppgift bra, dock ser jag inte honom som en renodlad konkurrent till Aliev.
Sniper lemon Det är inte alls garanterat bara för att han skulle hjälpa dom upp att han får ett nytt kontrakt med dom där eller ett annat lag i Superettan. Hur du får in Rodic eller Kricak i denna diskussion vet jag inte och det är inte alls relevant för jag skrev ingenting om dom ens så tänk ut ett svar på den frågan i ditt eget huvud.
stefanps lemon Skorna på hyllan? Menar du allvar? Kricak är 27 och Rodic 30. Ingen av de ska lägga skorna på hyllan än.
lemon Sniper nej det är verkligen inte garanterat, jo deras karriärer har väl också dalat eftersom de har gått ner sig en division?
Plantagenparkeringen Knugen on fire, your defence is terrified. Valence on fire, your defence is terrified. Sniper on fire! Apropå att få många chanser i lägre divisioner 😉 Kanske det är dags att ta det lite lugnare den här gången?
Sniper Plantagenparkeringen Jag vet vad du menar med "your defence is terrified"? Jag vet heller inte alls vilka de där "personerna" skulle vara som du skriver eller varför insinuerar de där till att vara mig. Jag är jag. Du är du.
lemon stefanps Jag gjorde en liknelse för att visa det absurda i att Silverholt borde lagt skorna på hyllan i 30 års ålder istället för att köra vidare i Falkenberg.
Apotekaren Plantagenparkeringen tycker inte han "offrar sig" tillräckligt, varit flera gånger senast igår som det hade räck att ha sträck ut sig lite eller slängt sig likt JW och vi gjort mål, men men alla spelare har inte den "handla först tänk sen-känslan" som JW hade
jojolaget Apotekaren JW är en ytterst habil fotbollsspelare som fanns sin tränare i Tufa och som fick laget att formeras efter hans spelstil. Dock mycket tacksam för showerna och målen han stod för i sin rödblå tid.
Kalle Dahl Nu är fönstret öppet. Jag gissar att Vito har något nyförvärv i görningen, och att det var därför han lämnade en lucka i truppen i våras.
Johannesson https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/Oo8y1k/oster-nara-salja-herdonsson-till-horsens-i-storaffar?utm_source=iosapp&utm_medium=share
Plantagenparkeringen Johannesson sjukt. Ännu sjukare att ett lag i danska andra ligan kan lägga 6 mille.
Zingo Plantagenparkeringen Nya ägare. Helt andra pengar i dansk fotboll. Men det är sannerligen inte bara av godo. I Danmark är det högt och lågt, klubbar går i konkurs, ägare kommer och går och allt är bara kaos. Förutom ett fåtal stora klubbar. Om Horsens har potential vet vi om några år.
Plantagenparkeringen Zingo Det är något annat där i väst. För er som har tillgång till stampen finns ett riktigt bra reportage från i våras. https://www.gp.se/sport/fotboll/sa-ska-dansk-fotboll-hitta-sin-sjal-igen.918fe81b-54cb-433f-a338-88f692a658b4
Berra Tråkigt så klart o tappa en egen produkt. Men det är pengar som räddar balansräkningen ytterligare ett år. Helt plötsligt har vi börjat sälja som en allsvensk klubb. Lika viktigt det med.
Plantagenparkeringen Hoppas vi håller i spelare som Mattis, Kusu och Abw. Men om vi kan få en ut för 6 miljoner ut kan vi nog både få till ny anfallare och ytter. Och en HBP rätt in i truppen.