stefanps fast då måste han höja sig lite om han ska platsa.
Silly 2024
Ols också lite nyfiken på att detta skulle testas. Seger har visserligen funkat bra som 6:a, men det är inte fel att få upp honom lite högre i banan.
Hade varit lite intressant å se hur stor skillnad det hade blivit med en stjärnspelare in i laget.
En Messi, Neymar, Ronaldo m.fl. hade dribblat igenom försvaren hur enkelt som helst och satt åtskilliga baljor i matcherna på egen hand. Men i själva spelet, hade det blivit så stor skillnad utöver soloprestationerna? Övriga 10 Pelle-jönsarna är ju inte i närheten av den nivån liksom.
Men eftersom 3 gubbar kommer punktmarkera honom så öppnar det upp för övriga.
Jaja, vi får aldrig veta ändå, haha.
Om det finns läge och ekonomi skulle ett lån av Abubakari från Mff vara högintressant. Tror att han passat bra in i Foystons lagbygge.
Ryktet säger att Don Vito befinner sig på ett excluvist ställe utanför Småland som tillhör Växjö. Det gäller både ett nyförvärv o försäljning av en duktig central spelare. Inget är hugget i sten
@stefanps tyvärr det handlar inte om Bohlin
ChaosColbyCC spännande. Enda duktiga centrala spelaren som jag kan tänka mig är aktuell för försäljning är Kusu. Vad som kan vara på gång in är däremot en mer öppen fråga.
Jag funderar mest på på platsen. Exklusivt ställe utanför Småland som tillhör Växjö.
Borgsholms slottsruin?
Glassiären i Karlskrona?
Tylösand?
Kebnekaise?
Smögen?
Blåvitt är på jakt efter en mittback. Ligger Mattis/Kricak i riskzon här?
Degerfors kör ”köp och sälj” i sommar
https://fotbolltransfers.com/nyheter/officiellt-abdelkarim-mammar-chaouche-till-mc-oran/188490
Svårt o se att vi inte har någon på G om vi lånar ut OG. Eller ska vi bli den smalaste truppen i superettans historia?
xonitex Du är nära. Vito kör bara de bästa. Tror han ligger runt poolen just nu med en GT och en cigg
Inget träningsläger för Öster I år?