ChaosColbyCC Ryktet säger att Don Vito befinner sig på ett excluvist ställe utanför Småland som tillhör Växjö. Det gäller både ett nyförvärv o försäljning av en duktig central spelare. Inget är hugget i sten @stefanps tyvärr det handlar inte om Bohlin
TuffeUffe ChaosColbyCC spännande. Enda duktiga centrala spelaren som jag kan tänka mig är aktuell för försäljning är Kusu. Vad som kan vara på gång in är däremot en mer öppen fråga.
xonitex Jag funderar mest på på platsen. Exklusivt ställe utanför Småland som tillhör Växjö. Borgsholms slottsruin? Glassiären i Karlskrona? Tylösand? Kebnekaise? Smögen?
ChaosColbyCC xonitex Du är nära. Vito kör bara de bästa. Tror han ligger runt poolen just nu med en GT och en cigg
stefanps Degerfors kör ”köp och sälj” i sommar https://fotbolltransfers.com/nyheter/officiellt-abdelkarim-mammar-chaouche-till-mc-oran/188490
Berra Svårt o se att vi inte har någon på G om vi lånar ut OG. Eller ska vi bli den smalaste truppen i superettans historia?
Sniper xonitex Från igår så har Östers träningsläger börjat på Öland enligt vad jag kunde läsa från artikeln
Soffexperten Sniper Kul! Inga träningsrapporter? Eller inside om något eventuellt nyförvärv som är där och deltar?
xonitex Mrking märkligt eftersom jag såg starke i stan idag. Kanske han som är på väg bort ? Kan givetsvis finnas 100 andra anledningar.
Sniper xonitex Om han är påväg bort så skulle det inte vara någon större förlust, han är mest osynlig ändå på plan och får ändå ganska lite speltid i allmänhet.
Berra Sniper Perfekt backup säsongen ut. Känns väldigt onödig o göra sig av med då hans kontrakt går ut efter säsongen o vi har i ingen annan mb på bänken.