Labila Kabila Intervju för Nordirländska U21 2023: Från innan Leeds värvade honom, så runt 16 år Tre år gammalt klipp från hans insats i Leeds u23 Fem månader gammal intervju
Kalle Dahl Labila Kabila Fem månader gammal intervju Mot slutet av denna redogör han för var på planen han helst spelar: I'd be a winger, so out wide. Direct, quick, 1v1..thats the type of player I am.
Davidsson från en vän som håller på leeds, ”Gjort det bitvis jäkligt bra i U-21, har sett dem en del. Kan definitivt göra poäng” hamnar han rätt så kan det bli jäkligt bra, Van vid att spela med hög press och tempo”
Berra Kalle Dahl Låter ju som precis något vi behöver. Kan vi räkna med att det kommer ett 1000tal Leedsanhängare till Visma i höst på någon match på samma sätt som Rostock fansen gjorde för att hylla Wibrån?
JFA Nu är jag lat men ni som orkar kolla igenom alla klippen: höger/vänsterfot? Är han en tilltänkt åtta eller ytter? Vad är hans spets? Vem konkurrerar han (ut) i nuvarande trupp?
JFA JFA Högerfotad enligt transfermarkt och ytter enligt @Kalle Dahl . Då är det väl Rodic/Mörfelt som får konkurrens? I min bok mycket trevligt. Men sätt honom direkt på SFI, den där dialekten kan inte ens Foyston förstå.
Ols JFA Högerfot mycket riktigt enligt transfermarkt men, också enligt transfermarkt, Position: Midfield - Central Midfield https://www.transfermarkt.com/charlie-allen/profil/spieler/624264
Kalle Dahl JFA ytter enligt @Kalle Dahl Det här är inget jag tar gift på, jag försökte bara transkribera vad han själv sa. Flera Nordirländska.. ljud (?) föll bort i översättningen, något av dem kanske används för att förmedla sarkasm.
xonitex Utlånad till national league 4 matcher hos York senast. Är väl ungefär som att spela i div 1 i Sverige. Ligan precis utanför EFL. Nä jag kan inte dra någon jämförelse alls mer än att Wrexham-serien rekommenderas alla fotbollsälskare..