stefanps Kanske dags för edit/mod?
EDIT/MOD: Absolut. Se nedan.
KamiKnazen Vad sägs om lite kollektiv tråddisciplin här för allas vår silly-otåligas skull?
EDIT/MOD: @KamiKnazen må vara "senior juniormoderator" men jag kunde inte skrivit det bättre själv. Silly 20XX-trådarna glider ofta iväg åt det ena och andra hållet, men de är självmodererande - framförallt när fönstret är öppet och folk blir trötta på om annat än konkreta sillyrykten tas upp. Många tror att vi älskar att ta bort inlägg, men en bra moderator ska märkas så lite som möjligt. Det allra roligaste/bästa i ett forum uppstår ofta när en diskussion tar spontana vändningar - ibland blir det off-topic men det tar vi så länge inte rena personangrepp eller tjat uppstår.
Horn Sen kan jag tycka att man får tåla lite driv på ett öppet forum. Speciellt om man är aktiv och yttrar sina åsikter.
EDIT/MOD: Sista kommentaren nu - jag gör ett enda långt OT-inlägg för att inte göra tråden ännu mer OT. Jag ogillar när en klunga gjort som regel att ge sig på en ensam skribent, men annars håller jag med om detta så länge det är åsikten som angrips och inte personen. Av det jag har läst ovan ser jag inget som tyder på att någon behöver känna sig kränkt. Om man har en åsikt och för fram den så kommer det ibland mothugg i form av ironi. Det tycker jag faktiskt att man lite får räkna med.