VV-Oppnasitt84 Hasse-Hattrick Öster kanske gjorde en Peking och skickade ett sms till Ingelsten när han fotades.
Apotekaren Spännande, vem sitter brevid Vito kl 15? Foyston, Ingelsten, Jawad, Brännan, Gudjonsson? Ring runt till alla hotell och fråga! Nolo kör en runda förbi Royal Corner
Labila Kabila Apotekaren Nolo kör en runda förbi Royal Corner Nolo är i Thailand, Stahre är i Thailand, får vi ny tränare via satellit?
Sääf Tänk om joey Photo fick kalla grisfötter under julbordet. Smsade Vito under Kalle anka. Vito vaknade från sin tupplur. Läste och tänkte att på julafton kan han förlåta.
Pelle Skönt att det är klart. Spännande att se vem det blir. Jag har inte en blekaste aning eller känsla för vem som kommer dyka upp.
VV-Oppnasitt84 Pelle Min magkänsla säger Ingelsten. Elgen säger att han fått 4-5 namn till sig, vore kul om han ville dela den listan.
Rosell Helt otroligt att det inte kommit ut någonting till media. Tycker det tyder på antingen ett utländskt namn eller att förhandlingarna gått väldigt fort. Eller är jag helt ute och cyklar och Brännan sitter där...
Old Chap Oldtimern Han har ju i ett avseende varit mer attraktiv jämfört med Rydström det måste erkännas.
Sääf Sr Sääf mycket roligt hade det varit. Men känns väl tyvärr inte som det mest sannolika. Roar och sheriffen, zingo? Taget!
Kalle Dahl Baserat på instaföljande känner jag mig 95% säker på att det är Foyston. Frågan är hur det ser ut runt honom med Friberg, Tobbe etc. Walid Atta började precis följa på insta, vad fan betyder det.
xonitex Det känns ju väldigt uppenbart att det är Foyston. Mkfoyston på Instagram. Han heter Martin och Keith i andranamn. Walid Atta som började följa Öster är scout i BK Häcken.