Vill passa på att tacka alla som bidragit till det ökade engagemang kring Östers IF. Tack till er som fixar bussar o sitter i möten med Öster. Tack till alla er på ståplats som sjunger, skriker o hoppar. Extra tack till de som står med ryggen mot matchen för att kunna leda klacken. Jättetack till alla som hjälper till med tifon. Magiskt bra mottagande när laget kom hem från Degerfors. Tack till er som gör poddar o hemsidor om Öster. Vill också tacka supportrar som gör armband, fixar klibbor, t-shirts o halsdukar. För att inte tala om de musiker som sjunger Österrelaterade låtar. Tack även till er som bidrar ekonomiskt o gör detta möjligt. Som gammal ordförande är jag sjukt imponerad o stolt över hur supporterkulturen utvecklats de senaste åren. TACK!!!

16 dagar senare

Lägger också in en slant.. 9 månader utan att se Öster live i Allsvenskan borde vara högst på straffskalan hos Åklagarmyndigheten. Riktigt tråkigt för aktuell supporter.

Davidsson

2150:- har kommit in. Berörd person tackar för alla bidrag som hittills kommit in. Vill ni bidra så finns fortfarande möjligheten ett par dagar till

19 dagar senare

Davidsson bra video men hade varit roligt om man kunde få en större inblick i det hela bakom kulliserna. Majoriteten i videon hade man ju sett tidigare : )

Om det är någon mer än jag i detta forum, kan gissa på Luring och matjo av folk jag är bekant med, som läser Dagens Nyheter så är det en genomgång där de redovisar pyroincidenter 2024. Journalistiken tagen från SVT. De går igenom hur mycket det eldats 2024. Blowit vinner klart. Ni älskade halvpyromaner i EF, nog borde vi klara nytt kontrakt i den serien nästa år? Mittenlag? 🙂

Liten snabb tanke som kom upp men har Öster någonsin haft huliganer eller iaf "risksupportrar" och vad är forumets syn på huliganism och om en firma hade startats för öster. Tack på förhand.

Lexxy 👍️ . Då får jag vänta och se om det blir några huliganer (och gärna mer bränningar) nu när vi är uppe i allsvenskan.

En väldig skillnad på kontrollerad bränning och andra diverse påhitt.

Sääf Sr såklart, men varför inte ha båda 😉

1312