Kalle Dahl Ols i avvaktan på nyheter rörande A-truppen Ska vi älta detta i en hel månad? 😎 JFA Är det några regler med tanke på att han inte är europé? Han är nog svensk medborgare då han är uppväxt här, flyttade till Amerikat som sjuåring. Dessutom är enda regeln i ligacupen att det inte finns några regler.
outdoor_miner Kalle Dahl Dessutom är enda regeln i ligacupen att det inte finns några regler. Nejnejnej!
Kalle Dahl Bortamatch mot kalmar 15.00 i eftermiddag. Som det ser ut nu kommer den inte sändas. Helt gissad startelva: Aliev Provspelare Fälth Adjei HBP Provspelare Theo Kricak Max Torris CLP
VV-Oppnasitt84 Kalle Dahl Tror du verkligen man vågar riskera att spela med Kricak och Aliev? Aliev riskerar ju förlängd avstängning dock men Kricak kommer ju garanterat starta på lördag.
Ols Kalle Dahl Klart att det är intressant om det skulle dyka upp någon provspelare idag. Men det är inte nyförvärv som behöver bevisa sig via provspel som Öster behöver nu. Sedan tror jag inte Max, som gått på lån, kommer till spel. Kanske får vi istället se det enda nyförvärvet hittills, O Elgström, som av någon anledning ströks ut truppen senast.
Kalle Dahl VV-Oppnasitt84 Aliev lär väl få 2 ytterligare matchers avstängning och kommer få hålla igång i ligacupen. Kricak är ett gränsfall, utan speltid idag är det nästan två veckor utan match för honom. Jag gissar att det blir 45-60 min idag för att hålla uppe matchformen, men blir inte chockad om han får stå över. Ols Nej, jag vet inte om provspel så småningom har mynnat ut i en enda spelad S1-minut under Vito. Adjei signades iaf. Det skulle varit om man hittat något kvalitativt i en allsvensk frysbox och bara vill försäkra sig om att nuvarande skick är på en godkänd nivå. Vad gäller Max så har Hässleholmspelare tidigare även spelat för oss i ligacupen. Den som lever får se.
Labila Kabila 1-1 en Jensen Och sen 1-2 av Berndt eller självmål, rapportör en i Kälma såg inte riktigt
Ols Kälma vände till slut. Inga provspelare rapporterade. Däremot spelade Philip Tobias Berndt. Funderar man på att kalla tillbaka honom? I övrigt Torri, TJ, HBP, Adjei och CLP från A. Där får man nog säga att Kälma hade fler från sin A-trupp. https://www.svenskfotboll.se/matchfakta/kalmar-ff-osters-if-ligacupen-elit/5775352/
Kalle Dahl Match mot maif kl.15. Ingen sändning. Såhär ser vi ut att starta: CLP Adjei Mattis Nagy Theo Hannes Ljung Mörfelt Bodén Lövdahl Fälth Bänk: Persson, Nenic, Shakir, Presteng, Forslund Emanuel Kusu startar i maif.
Ols east1930 6-0 till slut och det kan knappast skyllas på att minkfarmarna hade fler från A-truppen. Snarare förstärker det bilden av att Öster fn är långt i från form. https://www.svenskfotboll.se/matchfakta/mjallby-aif-osters-if-ligacupen-elit/5775018/
Berra Hur går det för Nikola Radojcic egentligen!? Verkar ju aldrig vara med o man hör inget om honom. Var ju han man trodde skulle kunna vara 4e mittback inför säsongen.
Martin70 Berra Fråga Daniel och Vito för ingen har sett honom sen i somras iallafall inte jag. Varken med p19 eller A-laget, han kanske har slutat i öster.
Oldtimern 6-0 o många A lagspelare låter väl riktigt illa, vad har hänt har våra spelare lagt av, Nån bred trupp har vi inte snarare tvärt om