Labila Kabila 1-1 en Jensen Och sen 1-2 av Berndt eller självmål, rapportör en i Kälma såg inte riktigt
Ols Kälma vände till slut. Inga provspelare rapporterade. Däremot spelade Philip Tobias Berndt. Funderar man på att kalla tillbaka honom? I övrigt Torri, TJ, HBP, Adjei och CLP från A. Där får man nog säga att Kälma hade fler från sin A-trupp. https://www.svenskfotboll.se/matchfakta/kalmar-ff-osters-if-ligacupen-elit/5775352/
Kalle Dahl Match mot maif kl.15. Ingen sändning. Såhär ser vi ut att starta: CLP Adjei Mattis Nagy Theo Hannes Ljung Mörfelt Bodén Lövdahl Fälth Bänk: Persson, Nenic, Shakir, Presteng, Forslund Emanuel Kusu startar i maif.
Ols east1930 6-0 till slut och det kan knappast skyllas på att minkfarmarna hade fler från A-truppen. Snarare förstärker det bilden av att Öster fn är långt i från form. https://www.svenskfotboll.se/matchfakta/mjallby-aif-osters-if-ligacupen-elit/5775018/
Berra Hur går det för Nikola Radojcic egentligen!? Verkar ju aldrig vara med o man hör inget om honom. Var ju han man trodde skulle kunna vara 4e mittback inför säsongen.
Martin70 Berra Fråga Daniel och Vito för ingen har sett honom sen i somras iallafall inte jag. Varken med p19 eller A-laget, han kanske har slutat i öster.
Oldtimern 6-0 o många A lagspelare låter väl riktigt illa, vad har hänt har våra spelare lagt av, Nån bred trupp har vi inte snarare tvärt om
Martin70 anderz Första och sista matchen han spelade för Alvesta 26 april sen dess har ingen sett honom på fotbollsplanen
Oldtimern Vi kanske skulle värvat nån av de mjällbyspelare som inte pkatsar de verkar ju bättre än våra reserver Mjällby AIF fortsätter att dominera Ligacupen elit södra (fd U21). På måndagen slogs Öster tillbaka med hela 6–0 i Listerlagets femte raka seger. – Vårt anfallsspel var fantastiskt bra i första halvlek och i början av andra, säger tränare Christofer Augustsson.
Manne Martin70 kan det vara så enkelt att han inte trivdes socialt (och/eller trodde på större utväxling i rödblått) och helt sonika valde att flytta hem? En snabb googling gör gällande att han är skriven i storstan. Dock vet jag inte om han någonsin skrev sig i Växjö.
Labila Kabila Tänk då Malmoe, de har inte tillräckligt med kvalitet för att spela i Ligacupen. De är på väg att åka ur
Oldtimern Zingo Nä har aldrig hävdat vi ska värva fråbn africa, undrade bara hur Elfsborg hittat sina duktiga killar, Jag föredrar detta, som Hässleholm. Håller på med ”Anfallaren Sjöström ser intressant ut? – Det är lite den spelartyp vi saknat. Han är obekväm att möta, han kan suga in lite bollar så att vi kan få längre anfallsspel. En forwardstyp som vi saknat. Ni hämtade honom i Markaryds IF i trean och han har inte spelat på högre nivå tidigare? – Han spelade en halv säsong i trean och före det i fyran. Jag är imponerad över att han kunnat ta det här steget och vara så bra och viktig för oss. Hur hittade ni honom? – Kontakter. Vi försöker titta lokalt – först och främst se till våra egna (talanger) och sedan lokalt. Det är fantastiskt att en i regionen kan komma hit och förstärka oss och göra det så pass bra.”