stefanps onion En kompis vill ha en av de biljetterna. Om jag Swishar Tifo gruppen, kan du maila biljetten till mig då?
onion stefanps Ja, jag mejlar dig. Biljetten gäller ju som sagt för två pers, så ta med dig ytterligare en polare (eller din mamma😉)
Ungdom What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Gothenburg away, love it!
Redarmy88 Många avhopp om man läser forumet. Komigen nu otroligt viktigt att vi stöttar upp. Alla till Götet!
xonitex Jag tar ett X på förhand.. Önskad elva. Wallinder Herdonsson, Kricak, Starke, Lukas Gabrielsson, Kusu, Seger Rodic, Aliev, ABW
TerrorTeddy Blir det fullt tills imorgon? Eller har vi inte tillräckligt med fans som vill se Öster lira? En lördag för ynka 40/80kr. Nog att smålänningar är snåla. Men pallar man inte åka med för 40/80kr en löningshelg. Då är det något fundamentalt fel. Anmäler för bövelen ❤️💙
matjo TerrorTeddy Ändå rätt fint att det enligt resesidan för närvarande är just fötti platser kvar. Löp och köp kamrater! Och om ni redan gjort så: be era kamrater, revisorer, tysklärare, padelkamrater följa ert exempel
TerrorTeddy ÖJS är bara en blek kopia av Öster. Ett riktigt rödblått. Deras rödbruna sörja är bara ett patetiskt försök att efterlikna storheten Östers IF. En klubb folk faktiskt tycker om. Inte en anonym klubb som ÖJS där alla egentligen håller på Blåvitt.