ÖÖIIFF ...likt vanligt, vinner vi mot ÖIS ingen jävel som nämner S-matchen o vi med i toppen igen. Fortfarande skogstokig, de flera groggarna ikväll helt verkningslösa, men vi måste hitta kraft o mod att studsa tebaks✊️
Vilmer Kom igen nu! Öka! Alla till Göteborg för tre poäng och visa att vi är det bästa rödblåa laget!
onion Jag har bokat två Ambulans-biljetter som jag tyvärr måste vaska pga personliga skäl. Mao finns det ytterligare två platser lediga (2x40kr). Du som tar platserna, sätt in pengar till Tifo-gänget.
stefanps onion Kan du reservera en biljett till mig? Har själv köpt men har en kompis som eventuellt vill med. Ska kolla med honom imorgon.
stefanps onion En kompis vill ha en av de biljetterna. Om jag Swishar Tifo gruppen, kan du maila biljetten till mig då?
TerrorTeddy Dags för folk att börja tagga till ordentligt. Många resultat gick vår väg trots förlust. Så nu gör vi allt vi kan för att få laget på rätt spår igen. Börja ladda och börja tagga inför lördag. Ni som inte bestämt er ännu. BESTÄM ER!!! Årets resa. Det går ju bara inte att missa. Som alltid i vanlig ordning så är den bussen Malmström åker i ALLTID kaozbuss. Det bevisades tydligt förra gången mot Varberg borta. Att få äran att åka i samma buss är få förunnat. Så ta vara på chansen. Ny ramsa. Lär er den. Så hör på våra röster Vi sjunger för vårt Öster Vi är rödablåååå Vi är rödablåååå
TerrorTeddy sim Kaozbussen är det mesta. Singelbuss, Festbuss, Kaoz, största österhjärtan bussen mm. Kalla du vad den vill.
Lucksmith Vilken tid tänkte folk redan i Göteborgstrakten samlas på Ölstugan Svingeln på lördag förresten?
onion stefanps Ja, jag mejlar dig. Biljetten gäller ju som sagt för två pers, så ta med dig ytterligare en polare (eller din mamma😉)
Ungdom What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Gothenburg away, love it!
Redarmy88 Många avhopp om man läser forumet. Komigen nu otroligt viktigt att vi stöttar upp. Alla till Götet!
xonitex Jag tar ett X på förhand.. Önskad elva. Wallinder Herdonsson, Kricak, Starke, Lukas Gabrielsson, Kusu, Seger Rodic, Aliev, ABW
TerrorTeddy Blir det fullt tills imorgon? Eller har vi inte tillräckligt med fans som vill se Öster lira? En lördag för ynka 40/80kr. Nog att smålänningar är snåla. Men pallar man inte åka med för 40/80kr en löningshelg. Då är det något fundamentalt fel. Anmäler för bövelen ❤️💙
matjo TerrorTeddy Ändå rätt fint att det enligt resesidan för närvarande är just fötti platser kvar. Löp och köp kamrater! Och om ni redan gjort så: be era kamrater, revisorer, tysklärare, padelkamrater följa ert exempel