Det här forumet har fungerat likadant i 20+ år vad gäller matchtrådar. "Vad var det jag sa":arna dominerar, oavsett om säsongen startat positivt eller negativt.
Har full förståelse för unga supportrar som kanske inte sett så mycket vändningar - positiva och negativa - under en säsong men om man har varit med några år så bör man veta hur lite som kan krävas ibland. Ibland vänder laget en negativ trend helt själva efter några justeringar i spelsystemet och kanske också i startelvan. Ibland är det en sommarvärvning som ger laget nytt liv.
Och vet ni - ibland kan det också bli värre. Skador på fel spelare, nån som satsat mycket pengar i föreningen som kräver en ny tränare eller en ny värvning. Man sliter sönder en långsiktig plan i jakten på kortsiktiga vinster. Det där spelet har Öster varit bäst på i 25 år och det är därför vi är där vi är.
Men "vad var det jag sa":arna som drivs av antingen sin positiva eller negativa syn kommer ändå alltid att finnas. Deras sanningar är kortsiktiga, deras lösningar obefintliga. Men de är ändå välkomna att skriva här.
Men jag kan inte låta bli att önska mig någon form av ödmjukhet.