xonitex Jockeluring Synd att/om Tatu är skadad. Såg att han tog sig för baksidan redan i cupen.. Tatu är ju jävligt följsam defensivt får man säga.
Old Chap xonitex Enligt vad jag läst har Tatu fått en skada i mellangärdet. Han har haft en liknande skada tidigare och det tog viss tid innan han blev spelklar då.
Sniper Jag förstår inte varför David Seger inte fick spela senast jag hoppas verkligen att de tar sitt förnuft till fånga och låter han starta på onsdag
TuffeUffe Bonus tyckte inte kusi-asare skrämde så mycket. Örebro hade en helt färsk högerback (första matchen i SE) och det var tydligt att Landskrona ville överbelasta där. Visst hade kusi-asare mycket boll och visst gjorde han det jobbigt för nyssnämnda ytterback, men beslutsfattandet var ju oerhört svagt och han hade inte mycket till slutprodukt.
Hansen TuffeUffe Kofi Asare är hans namn, du tänkte nog på far och son Kusi-Asare: Jones som var i Djurgården och Jonah som har gått över till Bayern München U19. Bakgrund i Ghana på både dessa Asare-släkter. De är dock ej släkt med varandra vilket Kofi svarade på här: https://www.hd.se/2022-12-28/omvagen-efter-storklubbens-nobb-ville-skriva-min-egen-historia
Redarmy88 Dags att börja ladda upp. Vi kommer få ett ordentligt motstånd på andra kortsidan. Tycker vi tappat lite i antal på kortsidan nu behöver vi verkligen börja höja oss och bli fler på varje match. Detta är en toppmatch och vi kommer att bli skillnaden. 10 obesegrade matcher irad på visma är ingen tillfällighet och vi är en stor bidragande orsak till detta. Köp biljett på södra, folk drar folk. KROSSA BOIS!!!!
stefanps Inför Öster - Landskrona: https://www.svenskafans.com/fotboll/oster/infor-oster-landskrona-669842
TerrorTeddy Med tanke på det fina vädret samt 1:an mot 3:an, borde publiksiffran vara runt 6000. Om klubben sköter alla sina kort rätt. Inte mycket i mina personliga sociala kanaler som skriker toppmatch dock. Hade gärna sett ännu mer reklam nere på stan samt på Samarkand. Men man har väl för stora krav.
Oldtimern Örebro hade 12000 mot Degerfors,de borde väl Växjö matcha Men växjöpubliken går mest på hocky tyvärr
matjo Oldtimern Just Örat-Degen är ju en speciell rivalsituation också, kanske inte matchen att jämföra med rakt av? Med det sagt är det självklart imponerande att sopa in 12k på läktaren.
Tompa På mitt jobb verkar intresset vara stort. Flera som inte brukar gå ska dit. Hoppas att stan sluter upp!
Ryltan Wallinder Thorri, Kricak, Adolf, Lukas Manasse, Mörfelt, Seger, Rodic, Aliev, ABW Så borde vi starta om jag finge bestämma.