TerrorTeddy Med tanke på det fina vädret samt 1:an mot 3:an, borde publiksiffran vara runt 6000. Om klubben sköter alla sina kort rätt. Inte mycket i mina personliga sociala kanaler som skriker toppmatch dock. Hade gärna sett ännu mer reklam nere på stan samt på Samarkand. Men man har väl för stora krav.
Oldtimern Örebro hade 12000 mot Degerfors,de borde väl Växjö matcha Men växjöpubliken går mest på hocky tyvärr
matjo Oldtimern Just Örat-Degen är ju en speciell rivalsituation också, kanske inte matchen att jämföra med rakt av? Med det sagt är det självklart imponerande att sopa in 12k på läktaren.
Tompa På mitt jobb verkar intresset vara stort. Flera som inte brukar gå ska dit. Hoppas att stan sluter upp!
Ryltan Wallinder Thorri, Kricak, Adolf, Lukas Manasse, Mörfelt, Seger, Rodic, Aliev, ABW Så borde vi starta om jag finge bestämma.
Väderkvarnen2 Jag tycker vi ska köra med ABW på topp. Tror hans rörlighet kommer passa mot Bois som knappast kommer parkera bussen. Walliner Thorri, Mattis, Kriszak, Lukas Seger, Kusu, Herdon Mörfelt, ABW, Rodic
Ryltan Väderkvarnen2 jag tror ändå vi har tillräcklig rörlighet och speed med abw och Roddan därframme. Aliev har också visat att han kan springa tidigare om inte lika fort så med pondus och styrka. Jag tror denna pondus och styrka även blir nyttig i boxen. Men visst, din elva är bra oxå. ♥️💙
rapparee_1 Solen går upp i öst, det ryker från morgonkaffet. Syrener blommar och Värendsluften är ljuvligt sval (och nästan fri från pollen). I kväll är det dags för stordåd. Kom igen nu Öster för satan! Alla till Södra stå!!
Davidsson 18:20-18:50 har vi vårat sovenierbord under södra ståplats vi säljer våra tröjor, NYA halsduk och klistermärken Swipa på bilden för att se
Sääf Sr Från en som varit med ett tag. Idag sammanfaller potentiellt de tre faktorerna toppmöte, bra väder och vettigt med publik. Vi vet alla vad det innebär. Låt oss stödja laget ändå! 😎
Hansen Sääf Sr Ja räcker ju att hoppa tillbaka till Gaismatchen hemma ifjol för de som har sämre minne och sedan fötti exempel från förr (Blåvitt -94, AIK -92 etc). Mycket nöjd med kryss på förhand precis som jag kände senast mot Utsikten.