wolvZor1930 Jo Rodic drog igång "Adam Wiberg" klapp klapp "Adam Wiberg"
SvenskaFans
Haha ”Gjorde bort sig vid Utsiketens 4-2…”. Hårt omdöme, de flesta tycker nog det skulle varit frispark.
Tycker att ABW är värd en bättre sång/ramsa än ABC som jag tyvärr inte tycker håller måttet på läktaren. Inget fel på texten men svårt att få något tryck och bra flyt med låten. Behöver inte vara något fancy men något med lite mer tyngd i.
Ex (samma som delade ramsan framåt, framåt framåt Öster, Kämpa kämpa kämpa Öster)
"Adam,
Adam Bergmark, Adam Bergmark, (Här kan man lägga in annat, ex passningskungen, skyttekungen)
Adam Bergmark Wiberg"
Eller något helt annat..
- Redigerad
Lexxy Ja precis. Den menar jag.
Den Rodic drog igång är ju ingen som vi sjungit under en match innan.
Mer av anna bok varianten av ABW! Det är han värd!!
KAX när vi sjöng den under uppvärmning mot Skövde borta så gillade Adam själv den iaf.
Lexxy Text till ABW-ramsan: "ABW, i motståndarns tankar, ABW mitt hjärta det bankar, ABW, du får målvakten så lätt ur balans." Vill man spicea till det lite så skulle man ju varannan gång kunna ändra sista raden till "ABW, du ger dem ingen ärlig chans."
Känns slentrianmässigt att kritisera Tatu för hans inlägg. Särskilt i denna matchen där han direkt låg bakom ett mål med ett fint inlägg. I Arpö hänvisar också Elgen till statistik som visar att han har tredje bäst träffprocent på inlägg av alla ytterbackar i serien.
Slangen Det är inte så svårt när man inte slår inlägg att få hög procent på de säkrare inlägg man slår.
Plantagenparkeringen
Precis, Tatu är stark defensivt men kommer i princip aldrig till några offensiva lägen. Väljer nästan alltid hellre det kortare alternativet än att slå ett inlägg.
Har sagt det tidigare. Känns tryggt när Tatu spelar. Inget spektakulärt, men han gör jobbet.
Har varit kritisk till tatus offensiv generellt men i senaste matchen tyckte jag det fanns en del intentioner.
Hej! Till nästa inför artikel för Oddevold matchen skulle jag vilja veta vad ni tänker kring anfallarna Alibek Aliev och Martin Hoel Andersen. Kommer lägga fokus på det. Vill ni se de starta ihop?, styrkor/svagheter hos spelarna, hur skulle det kunna se ut i Allsvenskan osv. Dela gärna med er här på tråden.
Skövde missar jätteläge till 2-3 så typiskt bottenlag
Gälle4 att vi vinner allt nu tufft , lite oroande uppgifter att vår mittback är skadad, oddevold blir ingen enkel uppgift repar sig bra på slutet
Nytt jätteläge för Skövde, men de är för långsamma BoIS impar inte dock