Lexxy Text till ABW-ramsan: "ABW, i motståndarns tankar, ABW mitt hjärta det bankar, ABW, du får målvakten så lätt ur balans." Vill man spicea till det lite så skulle man ju varannan gång kunna ändra sista raden till "ABW, du ger dem ingen ärlig chans."

Känns slentrianmässigt att kritisera Tatu för hans inlägg. Särskilt i denna matchen där han direkt låg bakom ett mål med ett fint inlägg. I Arpö hänvisar också Elgen till statistik som visar att han har tredje bäst träffprocent på inlägg av alla ytterbackar i serien.

Plantagenparkeringen
    Precis, Tatu är stark defensivt men kommer i princip aldrig till några offensiva lägen. Väljer nästan alltid hellre det kortare alternativet än att slå ett inlägg.

Slangen med ett fint inlägg

Om det var ett fint inlägg kan diskuteras.. 😉 Tycker det var ett bedrövligt inlägg som med tur gick fram för att Hoel gör en bra prestation samtidigt som motståndarbacken står och drömmer..

Har varit kritisk till tatus offensiv generellt men i senaste matchen tyckte jag det fanns en del intentioner.

Hej! Till nästa inför artikel för Oddevold matchen skulle jag vilja veta vad ni tänker kring anfallarna Alibek Aliev och Martin Hoel Andersen. Kommer lägga fokus på det. Vill ni se de starta ihop?, styrkor/svagheter hos spelarna, hur skulle det kunna se ut i Allsvenskan osv. Dela gärna med er här på tråden. 🙂

Skövde missar jätteläge till 2-3 så typiskt bottenlag

Gälle4 att vi vinner allt nu tufft , lite oroande uppgifter att vår mittback är skadad, oddevold blir ingen enkel uppgift repar sig bra på slutet

Nytt jätteläge för Skövde, men de är för långsamma BoIS impar inte dock

Aliev - en killer i straffområdet, dock inte så delaktig i spelet.
        Hoa - verkar riktigt duktig allround. Teknik, speluppfattning och arbetskapacitet... men kanske inte lika effektiv som Alibek.

Hade varit spännande att se dom ihop absolut!

stefanps ”se dem starta ihop” menar du? Bara i all välmening men om du ska bli skrivande journalist måste du lära dig skilja på de och dem. Jag tänker att Svenska fans är ett sätt för dig att utvecklas som journalist och detta med subjekt och objekt behöver du utveckla. ❤️

Håller ni med om betygen eller skulle ni gett högre/lägre till någon spelare?

stefanps Tappar man 2p så levererar man ju ej som lag så helt ok om hälften får underkänt, fully agree!

stefanps själv hade jag nog bytt plats på Söderberg + KHJ (U) och Aliev + Hoeland (G).