Lexxy Text till ABW-ramsan: "ABW, i motståndarns tankar, ABW mitt hjärta det bankar, ABW, du får målvakten så lätt ur balans." Vill man spicea till det lite så skulle man ju varannan gång kunna ändra sista raden till "ABW, du ger dem ingen ärlig chans."
SvenskaFans
Känns slentrianmässigt att kritisera Tatu för hans inlägg. Särskilt i denna matchen där han direkt låg bakom ett mål med ett fint inlägg. I Arpö hänvisar också Elgen till statistik som visar att han har tredje bäst träffprocent på inlägg av alla ytterbackar i serien.
Slangen Det är inte så svårt när man inte slår inlägg att få hög procent på de säkrare inlägg man slår.
Plantagenparkeringen
Precis, Tatu är stark defensivt men kommer i princip aldrig till några offensiva lägen. Väljer nästan alltid hellre det kortare alternativet än att slå ett inlägg.
Har sagt det tidigare. Känns tryggt när Tatu spelar. Inget spektakulärt, men han gör jobbet.
Har varit kritisk till tatus offensiv generellt men i senaste matchen tyckte jag det fanns en del intentioner.
Hej! Till nästa inför artikel för Oddevold matchen skulle jag vilja veta vad ni tänker kring anfallarna Alibek Aliev och Martin Hoel Andersen. Kommer lägga fokus på det. Vill ni se de starta ihop?, styrkor/svagheter hos spelarna, hur skulle det kunna se ut i Allsvenskan osv. Dela gärna med er här på tråden.
Skövde missar jätteläge till 2-3 så typiskt bottenlag
Gälle4 att vi vinner allt nu tufft , lite oroande uppgifter att vår mittback är skadad, oddevold blir ingen enkel uppgift repar sig bra på slutet
Nytt jätteläge för Skövde, men de är för långsamma BoIS impar inte dock
Aliev - en killer i straffområdet, dock inte så delaktig i spelet.
Hoa - verkar riktigt duktig allround. Teknik, speluppfattning och arbetskapacitet... men kanske inte lika effektiv som Alibek.
Hade varit spännande att se dom ihop absolut!
Vi börjar morgonen med en inför artikel för Oddevold matchen:
https://www.svenskafans.com/fotboll/oster/infor-oddevold-oster-673589
FEM underkända efter Oddevold matchen:
https://www.svenskafans.com/fotboll/spelarbetyg-fem-underkanda-673648
Håller ni med om betygen eller skulle ni gett högre/lägre till någon spelare?
stefanps själv hade jag nog bytt plats på Söderberg + KHJ (U) och Aliev + Hoeland (G).
SÖDERBERG SKALL HA UNDERKÄNT OTROLIGT ATT HAN FICK SPELA SÅ LÄNGE.Dålig coachning.