Apotekaren Klart som fan att vi förlorar mot Gefle, det gör vi alltid. Tur för oss att alla i denna jävla serien är lika dåliga så vi ändå har chansen, även om vi inte är värda det
Anders Den där jävla Anton Lundin också… Bollsinne som en div 4-spelare ändå lyckas Öster få honom att se ut som Maradona gång, efter gång, efter gång.:.
Söder Starke så seg i löpningen.. Höök så svag. Theodor så klen i duellen. Vi lyckas förlora mot gävle igen. Loosers
Zingo Fucking hell. Det här var inte hösten vi drömde om så här långt. Men vi har fortfarande allt i egna händer, lätt att glömma bort efter en sån här match.
El_barto Zingo Nja, det där är en sanning med genrös modifikation. Vinner HIF/Brage, Sandviken och Degen denna omgång är vi på en femteplats. Och måste ta oss förbi tre lag till. Hur du får detta till "allt i egna händer" undrar jag.
El_barto Där gick tåget. Dags att börja fundera på nästa säsong i SE. Vi tappar ABW, Petar, KHJ och norrmannen (även om den senare har en del kvar att bevisa). Bara att börja bygga från grunden. Igen.
ubie67 Tack Mattis för ditt hjärnsläpp, hoppas du lär dig värdera situationerna bättre, kostade oss 3p idag
xonitex Jag tror vi har chansen. Nästa omgång möter vi Sandviken, så tar vi 3 poäng där. Då är vi bara en poäng bakom Degerfors, Brage och Helsingborg 👍🏼👍🏼.
Anders Trodde nästan jag hade sett allt efter torsken förra året mot Gefle, men att lyckas hitta ett sätt att torska igen…
ubie67 jojolaget Exakt handlar bara om slarv o dålig fokus o ej bjuda in motståndarna i detta, riskminimering helt enkelt. Gör man som Mattis så får man ju helt enkelt skylla sig själv, resultat helt rättvist tyvärr, även om alla ej begriper det.
DeppigPojk Fyfan vad trött man är på det här laget. Ingen vet vad öster betyder för supportrarna, spelar bara för sig själva. Töntarna kan gå hem på plan, och det kan dessutom foyston och hans team också göra. Pajaser.
Tompa Man kan fundera på varför vi byter ut båda ytterbackarna. Hade hellre sett fyrbackslinjen intakt. Blir för mycket förändringar.
Sääf Sr Tompa jag tycker den förändringen var förståelig och föll rätt väl ut. Vi skapar mycket spel framåt men vi är ju så sjukt uddlösa när bollen skall dit.
jojolaget ubie67 släpp ditt hackamde på Mattis nu, det är inte enkom hans fel att vi förlorar mot skitlaget Gefle, det är alltid hela laget som förlorar.