Calle01 Är det bara jag som tycker att ABW ska vara till vänster och Rodic till höger, nu när Petar är indisponibel. Lär in hända, men man kan ju få drömma.
Slangen DeppigPojk ett par veckor enligt artikel i smp. MR-undersökningen visade tydligen att det inte var så allvarligt som de först trodde
fåtöljsupporter a.k.a. fr DeppigPojk Talades väl om 1-2 veckor efter att de magnetröntgat hälen. Men lite osäkerhet i det som jag gissar.
Villenyblom Walle Tatu Mattis Kricak Lukas Mörfelt KHJ Seger ABW Ali Ljung Vet ej om Mörfelt är 8a i 433 eller 10a i 4231
TuffeUffe Calle01 du är inte ensam om det. Trodde också Roddan skulle starta nu när luften rensats och det rapporterats om bra träningar.
Kalle Dahl Logiskt att Ljung får starta, Trelleborg lär väl dubbla eller till och med trippla på honom.
Calle01 TuffeUffe Lite överraskande, men Foyston har väl Ljungs hattrick i färskt minne. Att Ljung fick vara kvar på plan och Rodic utbytt senast är också en indikation på vem som är överst av de två på Foystons lista.
Calle01 Redarmy88 Jag trodde verkligen att han skulle starta. Men han fick istället 0 minuter så min spaning var väldigt fel.
Bissan Stark elva. Stark bänk. En aktiv coachning idag och jag är tillbaka i att lita på Foyston. Nu vinner vi!
Plantagenparkeringen Hade gärna sett Hoel in på Alievs position. Känns inte som hans typ av matchbild. Behöver norskens fötter.
TuffeUffe Ljung har varit tveksam hittills. Får se om vi får se Rodic komma in mot honom och sedan byta kant med ABW.
ComparN Öster tar ledningen och lite senare borde vi få frispark, istället fortsätter spelet och Trelleborg gör 1-1. Löjlig otur