Öster - Utsikten 30/9 FRI ENTRÉ
Över 7200 biljetter bokade nu. Och det är många dagar kvar. Jag tror vi blir över 10 000 på plats
710 000 kronor insamlade. Saknar massor av namn på supportrar som lyfter heltidslön. Gå in på Östers hemsida och skänk en slant.
Funkade för mig.
Ser gärna ett tiotal megasizeflaggor längst ner och längs med hela ståplats nu på måndag.
Från kant till kant.
Har vi dock så många?
Förra året vid den här tiden var det 8170 med fyra dagar kvar till match. 705 utplockade till södra stå. Nog har tempot ökat på i år sista dagarna. Snart öppnar nog norra delen med.
- Redigerad
Lindstig Listan verkar inte vara uppdaterad. Jag och många andra jag känner har pyntat in. Men syns inte på listan.
Sen verkar det vara problem för vissa med att svischa.
Dock inte för mig. Man får väl testa och testa tills det funkar.
Dock förstår jag snacket om varför folk ska pynta in. Då blir det ju ingen gratismatch
Folk tycker att företag ska pynta och inte privatpersoner. Som alltid annars betalar stora summor.
Förstår tanken.
Men.
Så länge vi har till hyran kvar
Stålarna till Öster alla dar…
Att det ska behöva vara gratis för att folk ska komma. Vad säger du @TerrorTeddy nu kanske det blir 10 001 på måndag!
Framåt framåt
xonitex allt under 10001 får ses som en skandal när det är gratis.
Men Växjöfolket hittar väl ändå på en ursäkt för att inte komma.
Dåligt väder, fel matchdag, för lite parkeringar, för dyra parkeringar osv…..
För egen del ska det alltid vara 10001 minst på varje hemmamatch. Gratis eller inte.
Man älskar väl Öster?
Bra ändå att kunna locka över 8 tusen pers mot ett lag som har ett bortafölje på typ två personer.
VV-Oppnasitt84 Man går för att se Öster. Inte för att se bortalaget.
Det spelar ingen roll vilka Öster möter.
För bryr man sig om det så bryr man sig mer om motståndet än Östers IF.
TerrorTeddy tyvärr har växjö blivit en hockeystad
TerrorTeddy allt under 10001 får ses som en skandal när det är gratis.
Ständigt positiva TerrorTeddy om publiksiffror
TerrorTeddy Nä men bortasupportrar går för att se bortalaget. Har fått för mig att sådant kan påverka publiksiffror generellt.
Emersonroyal
Inte fan är det 10.000 åskådare på hockeymatcherna!
onion fast frågan är om Lakers hade ställt till med en gratismatch som rymmer 12000 pers. Så hade det nog varit 10tsn där med minst.
Låt oss säga en utematch på en uterink någonstans.
Hockey är tabu här inne.
Framåt öster
Om inte annat kan man ju gå till Visma för att beundra hur fina de renoverade limträbalkarna har blivit. Bara det drar nog två, tre tusen..