KAX TerrorTeddy Kurtzan får ju ställa upp. Fira avancemang framför ratten - inte aktuellt! 🙂 Har inte förnyat det där kortet heller för den delen..
xonitex rapparee_1 måste de va anställda av Connect bus? Gå gärna ut på FB om det är svårt med chaufförer
Choffee Nu har fan till och med jag bokat en biljett för har förmodligen löst så jag kan hänga med till degerfors. Så bokade en plats o håller tummarna
Redarmy88 174 anmälda (!!!!!) En hel vecka innan match. Fyller vi 26 till innan skövde ? Det tror jag definitivt
TerrorTeddy Nu är vi klara för allsvenskan. Även om vi förlorar. Då Örebro slog Helsingborg. Tror inte Landskrona vinner med 10-0
Oldtimern De är väl mest troligt vi blir trea, Degerfors borta lär bli svårt med vårt försvarspel, hoppas kan man ju , men glad att vi minst får kvala , hbk kan vi ha chans mot Värnamo tror jag vi är chanslösa mot
TerrorTeddy Nu måste vi öka antalet platser. Öka antalet bussar. Få in fler chaufförer. Prata med alla ni känner. 800 pers är ingen omöjlighet.