Itij8 ska inte bortastå ha samma priser för ungdom o pensionär som hemmastå? Eller gäller det bara för "vanliga" biljetter?

Redan 78 bokade! fortsätt nu

Fan vad jag högaktar er som klarar detta. Det finns inte nog psykofarmaka i detta land för att jag ska fixa en sådan resa.

Bokade resan för en stund sedan men inte fått biljetten. Vad gäller?

Så här står det när man klickar på
"Bra att veta"

Biljetter

Tänk på att alltid ha din biljett utskriven och/eller tillgänglig i din mobil när du kommer till Stora Valla. Fri entré för personer födda 2007 eller senare, ingen biljett behövs. För sittplats behövs biljett.

Itij8 nej så skulle jag inte tolka det, eftersom bortastå kan bli fullt gäller det att man har biljett tills dess att EF kommunicerar ut annat

Davidsson fan va bra tryck vi kan få ifall vi fyller ståplats i degerfors

Itij8 så bortastå är gratis för alla under 2007?

Står ju så i allmän info, när de märker att de kan tjäna pengar på oss lär det inte gälla. Framförallt när man skriver 150 kr för alla åldrar. Varberg gjorde liknande innan styrelsemedlemmar från east front kontaktade dom förra gången.
      Någon som vet vad bortastå rymmer?
      Örebro fyllde den och den såg inte ut att rymma mer än 500-600? Kan ha fel.

100 anmälda snart på ett par timmar, har det någonsin hänt ?
        Fotbollsfeber i växjö igen

Afroman fan, jag har bara föttinie mil. Då är det bara för EF Lund att boka. Ses där!

Borde kunna bli ett nytt Café Opera borta 2002.
        Allt kommer att avgöras i sista matchen oavsett resultat i kommande omgång.
        Vi bör bli 800-1000 på plats. Minst.
        10 dubbeldäckare från Växjö.
        Sen sluter resten av Österfamiljen runt om i Sverige upp.
        Rödvita Stora Valla blir Rödblått i sista omgången.

TerrorTeddy

So everyone who likes Öster. Tag along to Degerfors.
          The only valid reason to not tag along is your own funeral. (Barely)
          So if you like Öster, you go to Degerfors on Saturday (9/11).
          If you don't like Öster, you stay at home and watch the match on TV.
          Everyone within 50 miles of Degerfors has no excuses. You must be there.

Towards Allsvenskan.❤️💙

Dom får bygga ut bortastå tills vi kommer.
          Kunde vi bli 500 i Stockholm 2002 (44 mil) kan vi bli 1000 i Degerfors 2024 (32 mil).

TerrorTeddy Minnet må svika mig, men nog var vi fler än 500 mot Café Opera 2002?

Bissan
              Om jag inte missminner mig helt så tror jag publiksiffran låg på runt 1092. Kan inte varit många på stadion som höll på Cafe Opera.