Hasse-Hattrick Kan någon smart insatt person reda ut relationerna mellan vår sportsligt ansvarige och hans före detta arbetsgivare Omonia? Det var väl ingen direkt "lycklig skiljsmässa"?
Hanson Hasse-Hattrick ligger väl fortfarande i en ekonomisk tvist, där JJ ej fått ut arvode. Uppe i höga instanser.
Ruuben Hasse-Hattrick Den är väl allt annat än bra, rättslig process. Men JJ lär ju inte förhandla med Omonia då spelaren tillhör Hammarby, så är det väl den gången det tar. Så får väl Hammarby ta diskussionen med Omonia, tänker jag iaf.
Bancroft Fint att han inte var med på planen eller i truppen i sista matchen nu, bra spottat, luskat och grävt av @DaKlonker. Viktigt att detta löser sig, Alioum är den typen av spetsvärvningar som vi behöver göra om vi ska ha tillstymmelsen till en suck att klara oss kvar i Allsvenskan 🙂👍
stefanps antzzo Gjordes ett liknade inlägg för några veckor sen och då var han inte klar. Vi får avvakta och se tills Öster går ut med det
mrpicture antzzo Saido Alioum fick inhopp idag i Omonias Europa Conference League match idag i den 88:de minuten så han är nog inte aktuell förrän till sommaren (efter lånet. om JJ är kvar...)
Hanson Varit full fokus på Alioum nu senaste veckan. Vore kul att få någin hint om mittfältare nu. Fransson? KHJ?
Ols Slangen Känslan är väl att Disco har noll koll på Öster o klubbens möjligheter att värva. Så jag skulle inte avskriva AF än. Däremot kan vi nog glömma KHJ. Han har fått en hel del speltid i träningsmatcherna hittills. Kanske för att utvärdera honom ordentligt men den processen borde vara klar nu när tävlingssäsongen med cupen startar. Så dyker det inte upp några nya rykten i veckan blir det knappast något spel i Öster för KHJ den här säsongen. Men det omvända gäller AF - givet ett seriöst intresse från Östers sida - att hör vi inget rykte om annan klubbadress än Öster är Fransson ännu inte avskriven.
Sääf Sr Värvningen av sexa är oerhört mycket viktigare. Att den blir rätt är rätt avgörande för säsongen. Ytter finns ju folk med hyfsat vettig kvalitet.
Berra Sääf Sr Håller med. Viktigaste värvningen för säsongen. Vi kommer behöva vara tillbakatryckta mycket o spela lågt. Behöver en rejäl bollvinnare på mitten. HBP kan ju bli riktigt bra men känns i nuläget lite tunn (fysiskt) för stora stygga allsvenskan.
jojolaget Ols Det var ju också en minst sagt undermålig bonnaintervju som gjordes, hördes ju på Disco hur han undrade om nivån på frågorna..
Vikash Jovars Alltid saknad, aldrig glömd. En av de märkligaste värvningarna de sista 20 åren, allt sammantaget. Undrar verkligen vem som tyckte sig ha sett något intressant i honom och vad det intressanta var… Men men, all lycka framöver till Thorri.
Ingemar Vikash Trendigt med konspirationsteorier nu jag vet men… Om 10-15 år när Don Vito nedtecknar sina memoarer och kommer till kapitlet ”Mitt största misstag” så erkänner han sålunda att han köpte fel tvilling av bröderna Thorrisson. När han kom till Öster såg jag en hyfsat snabb och stark spelare med bra lungor, ungefär som Runar minus inkasten, som mycket väl kunde ha tagit plats på ett framgångsrikt sätt.
jon Vikash Jesper Joby, Petar Petrovic i fjol, Morten Sundli. Finns många märkliga värvningar. Thorri gjorde väl ändå några matcher och fanns vissa förhoppningar eller? Tror man bländades lite av den lyckade Runkiaffären strax innan också
east1930 Är väl bara att inse att denna värvning var helt fel. Kontrakt två år till så se till att han får lämna och få speltid någon annanstans.