Slangen ÖIF135 Inte enligt den här presentationen: https://ostersif.se/a/valkommen-till-oster-joao-pedro Däremot hade han spelat i Österrike också och gick väl tillbaka dit efter Öster. Värvades för övrigt av dåvarande managern, nuvarande tf sportchefen, Christian Järdler.
Old Chap east1930 Min portugisiska är inte så bra men översätter jag med hjälp av Google beskrivs han som att vara en renodlad mittback när jag sökt efter Yalle Rodrigues de Farias på nätet.
rasmooo Old Chap Han är sexa i alla highlights jag sett. Står även som defensiv mittfältare på transfermarkt.
Sääf Den här eventuella värvningen luktar kattpiss. Ska bli sjukt spännande att höra hur scouting osv gått till. Hade känt mig betydligt mer bekväm med t ex Hrafn som bollats tidigare här och i media.
Platini Man får väl anta att fotbollskunniga personer har tänkt till och använt sina omdömen. Ska bli mycket intressant att se vad den här killen kan erbjuda.
Anders Gillar de här ryktena om en brasse lös i arenastaden. En brunkare dessutom, extremt defensiv, i ett land som består av en ocean av nr 10-dribblers. Video-researchad hit av en kanslist (för ingen lär väl rest dit?). Vad kan gå fel liksom!?