Zingo Magnifikt lån. Det här är ju en fotbollsspelare som kan lyfta hela vår trupp och få dem att börja tro på det igen. Visa att även om det är en ocean mellan Allsvenskan och Bundesliga så går det fanimej att ta båten över. Gillar framför allt det jag läser om hans inställning samt de få orden i intervjun. Ingen spelare som är här för att snacka skit. Christensen får vakta hans ben åt oss, en dansk skalle åt varenda jävel som kommer nära vår sisumaskin ❤️💙
lfcred antzzo Borde vara spelklar redan i helgen. Har ju hela veckan på sig att få ordning på pappersarbetet.
Ols SimonJohansson Även om han förmodligen har en högsta nivå som kanske överträffar alla andra i laget bör man nog vara inställd på att prestationerna under hösten nog kan vara lite ojämna. Suhonen har väl aldrig under sin seniorkarriär spelat regelbundet 90 min varje vecka.
Ruuben Känns väl som att vi gått hyfsat plus både ekonomiskt och kvalitetsmässigt i bytet av Seger mot Suhonen. Nackdelen är ju att Seger va inkörd redan, men förhoppningsvis kommer finnen in i det snabbt, socialt också med hjälp av Tatu å Tami.
Lexxy Degen får alltså bara 8 miljoner för Pilhström. Får ju våra senaste försäljningar att verka som mirakelarbete av Järdler i jämförelse.
Ruuben Lexxy De fick väl samma bud förra året i Superettan, de hoppades nog på mer, att han skulle öka i värde i Allsvenskan. Men nu är de väl piskade att sälja till samma pris.
KongoLU Öster kommer leta en ny 6a inför kommande säsong då F är missnöjd sedan dag 1 med JJs värvning utav dansken.
Calle01 KongoLU Källa på det? Tråkigt om du har korrekt information. Men det skulle förklara MCs in och ut i startelvan hela tiden. Själv hoppas jag han blir bofast som 6:a resten av säsongen.
Vikash KongoLU Scoopet här är alltså att Foystons optionsår alltså aktiverats i lönndom, annars hänger ju inte det du skriver ihop.