rapparee_1 15 minuter kvar till släpp! Årskort på ståplats = Årets julklapp. Tänk vad mycket kul vi ska ha ihop 2025!
TerrorTeddy Hade säsongskort i år. Men inte fått något Mail ännu? Fler än jag som inte fått något mail? Är det skillnad på ståplats och sittplats? Jag hade säsongskort på ståplats.
TerrorTeddy tjacktorsk Gick via Öster appen och löste säsongskort nu. Så det funkar. Torrts att man inte fått något mail. Se bara till att vara inloggad på appen.
rapparee_1 tjacktorsk Fattar det som att mejl går till de som haft sittplats eftersom de är numrerade, men inte till onumrerad ståplats. Så hjälps åt att sprida till alla nu. Dela-dela - köp-köp!!
rapparee_1 Hur får vi aktiv sitt att just bli aktiv? Eller att man fattar att man förväntas bidra. Det är de billigaste sittplatsbiljetterna. Hur stor är risken att även oaktiva snåljåpar köper upp dem?
rapparee_1 Fick svar från Öster att man kommer att förtydliga vad som gäller på aktiv sitt när de platserna släpps på måndag👍
Calle01 antzzo Jag har ställt frågan via mejl precis nu till Jonatan Larsson. Vill betala för min flickväns abonnemang men vill att hon får in årskortet på sitt fotbollskonto. Hoppas på svar imorgon och kan delge svaret här imorgon.