BKBiceps Dags för Jansson att leverera nyförvärv. Detta laget är Klart sämre än det vi hade förra året.
Tompa Vill man förgylla kvällen med en dos Oldtimern kan man ansluta till SMP:s livebevakning. Rekommenderas inte för känsliga följare.
Sigge Men herregud vad har folk för förväntningar? Att vi ska åka till Hisingen och spela ut Häcken, laget med mest fart i Sverige och som inte sällan gör 3-5 mål hemma?
Lindstig Låt inte kalmarsvinen roa sig på vårt forum. Att möta Häcken på deras balkongmatta är bland det svåraste i Allsvenskan.
antzzo 1 månad till premiär och vi har 1 spelare i startelvan , resten superettanspelare från förra året
Kullabella Lite väl trevande i början, fram till häckens mål. Efter det så tycker jag att vi har ryckt upp oss rejält, och att vi inte gör bort oss i någon större utsträckning. Känns som att målet blev en väckarklocka.
xonitex Horn CLP ett utropstecken! 🙂 Jag tycker inte det är så illa med tanke vilka 11 vi har på plan. Jag förväntar mig en annan startelva 31 mars. Men hoppas Lindahl repar sig snabbt…
Anders CLP:s fötter är allsvensk klass så här långt. Ser ABW:s vålnad flyga fram längs högerkanten. Vilka lägen han hade fått den här halvleken. Men man ska inte gråta över spilld mjölk.
Bluearmy84 Tycker med att vi har jobbat oss tillbaka i matchen, funnits lägen med lite bättre skärpa så hade vi gjort ETT MINST. Häcken borta är inget lag vi ska gråta över att förlora mot, vi tar dem i hemmapremiären istället.
Lexxy Okej men snälla. Vad flrväntade ni er? Inte bara är detta det första riktiga testet för laget den här säsongen utan laget som spelar idag ör långt ifrån samma som kommer vara vår vanliga under Allsvenskan. På plan har vi endast 1 av våra nyförvärv tillsammans med 7 ordinarie i s1 och 3 reserv i s1. Av dessa 7 tvivlar jag att Ljung och Söderberg kommer ha många starter, samma gäller Aliev. Trots detta står vi upp relativt bra med tanke på att det vi möter är ett relativt färdigt lagbygge som ska tävla om Europaplats.