Ingemar Inte otroligt alls, Myran blev Visman blir Spiran.

På Myresjöhus Arena tiden vill jag minnas att nån högljutt klagade över smeknamnet "Myran", det var respektlöst mot Myresjöhus och allt vad det var. Sånt jävla trams.

Jag tyckte ärligt talat att det var rätt skönt att arenanamnet kommersialiserades från början. Klart att jag helst sett något mindre kommersiellt om vi haft råd, men det är ändå enkla pengar att få in för något som jag känner har liten betydelse för klubben som sådan. Den senaste budgivningen när Visma vann var enligt uppgift tämligen lukrativ.

Sparrisen blir ett bra namn som folk kan komma ihåg. Spiris är bara ett hittepå namn, som folk kommer glömma vad det heter!

Zingo man kan ju faktiskt endast sälja delar av ett namn så att säga, kan ju hetea exempelvis Spiris Värendsvallen eller Ö&B Stig Svensson stadion.. det hade varit jävligt mäktigt att få till! Så vi slipper vara helt genomkommersialiserade.
      Edit: det är ju ändå historisk mark den ligger på.

Lutavallen Ja nu är ju nyheten bekräftad så givetvis vill folk diskutera. Men diskussionen hade gått lika bra att hålla i en befintlig tråd.

Glad att pappa Hansen slapp namnet Fellessons Arena.

Någon gräns måste vi ändå dra.

Östers Arena är det namn som borde användas av supportrar.

• jon svarade på detta.