Tompo22 Rätt kul att ha en spelare från finska landslaget i truppen. Spännande och se hur han kommer prestera!
Lindstig Old Chap Är väl kanske så att alla andra är längre så att han upplevdes kort. Var samma sak med Bojanic. Blev förvånad när jag stötte ihop med honom...
KongoLU Skulle någon kunna be den nya mediesnubben i Öster, som tagit över efter Jonte, att börja lägga ut träningsschemat? Det vore kul att kunna kika förbi någon träning nu under semestern.
Nisses KongoLU nu vill jag inte verka vara dryg men kan du inte kolla med din kontakt i Öster? Gissar att han vet vem ersättaren är och i så fall kan gräva fram informationen?
Calle01 KongoLU Jonte är kvar i Östers IF, om du menar Jonathan Larsson. Den nya mediesnubben ångrade sig och stannade kvar i Östersund.
lidot sim Någon som har status på CK? Är han skadad? Typ av skada? Eller är han mätt och inte vill tillbaka? Stämmer pratet om att han inte vill spela U21 och tillgodogöra sig Östers träningsschema?
lfcred sim 12 spelare på planen låter som en bra lösning. Smart drag av Foyston. Nu kommer vi hänga kvar 💪🏼
El_barto Redarmy88 hoppas verkligen det. En Ljung i det skick han var senast tillsammans med finnen har potential.
lfcred Låt oss hoppas att Foyston har fattat att två åttor framför sexan är rätt uppställning. Något jag har tjatat om hela säsongen ( förutom 3-4-3 😇).
matjo lfcred En ensam 6a och två 8or har varit Foyston plan sedan starten om jag fattat det rätt. Hur det sedan fallit ut särskilt i år kan vara en annan historia
lfcred xonitex Ljung har varit bästa mittfältaren sedan Seger lämnade så lär inte ske. matjo Möjligt på pappret men i praktiken har det nästan alltid varit 2 sittande vilket gör mittfältet väldigt statiskt och baktungt.