ohrid Hanson Kunde inte sagt det bättre själv. Vi behöver få turisterna som står i klacken som inte ens öppnar munnen att få dem att konvertera till aktiva istället. Ni som inte gör ifrån er ett ljud se till att börja öppna käften nu på lördag mot Värnamo! #Vamos3Poäng
Bluearmy84 Har 2 biljetter över, bortastå ungdom mot värnamo. Swisha en summa till tifo och biljetterna är dina
Bluearmy84 Som många skriver, inga jävla fågelholkar i Värnamo på lördag. Det ska fan höras att Öster är på besök. Gäller o få igång varje öster sektion, lördagsmatch, derby, alkohol i mängder....Nu gasar vi
cj9808 Finns ett tåg även 11:07 med SJ om man inte vill ha allt för lång uppladdning i Värnamo. Lite dyrare än Krösatåget och biljetter köps via SJ
Bollen81 Hej! Jag har en biljett till bortastå över. Det är ungdomsbiljett som jag ger bort till någon som behöver. :-)
Plantagenparkeringen https://www.sverigesradio.se/artikel/derbyt-inte-slutsalt-varnamo-lockar-med-billiga-biljetter
Ryltan Wallinder Gyamfi, Starke, Ivan, olsson Christensen, Seger, Ask Rodic aliev Sanyang Byten om inga mål görs Gabrielsson noah och ljung. Inte för sent dock. Ev Tamminen
lazr Ryltan Gabrielsson noah och ljung. Inte för sent dock. Ev Tamminen Ser gärna Tamminen i första hand
El_barto Ryltan Wallinder Gyamfi, Starke, Ivan, olsson Christensen, Seger, Ask Rodic aliev Sanyang Han sätter Mattis till höger före Rodic.
Hasse-Hattrick Spelar Sanyang imorgon om kontraktet är klart/nästan klart? Isf kommer jag knappt våga titta när han blir tacklad...