Bluearmy84 Har 2 biljetter över, bortastå ungdom mot värnamo. Swisha en summa till tifo och biljetterna är dina
Bluearmy84 Som många skriver, inga jävla fågelholkar i Värnamo på lördag. Det ska fan höras att Öster är på besök. Gäller o få igång varje öster sektion, lördagsmatch, derby, alkohol i mängder....Nu gasar vi
cj9808 Finns ett tåg även 11:07 med SJ om man inte vill ha allt för lång uppladdning i Värnamo. Lite dyrare än Krösatåget och biljetter köps via SJ
Bollen81 Hej! Jag har en biljett till bortastå över. Det är ungdomsbiljett som jag ger bort till någon som behöver. :-)
Plantagenparkeringen https://www.sverigesradio.se/artikel/derbyt-inte-slutsalt-varnamo-lockar-med-billiga-biljetter
Ryltan Wallinder Gyamfi, Starke, Ivan, olsson Christensen, Seger, Ask Rodic aliev Sanyang Byten om inga mål görs Gabrielsson noah och ljung. Inte för sent dock. Ev Tamminen
lazr Ryltan Gabrielsson noah och ljung. Inte för sent dock. Ev Tamminen Ser gärna Tamminen i första hand
El_barto Ryltan Wallinder Gyamfi, Starke, Ivan, olsson Christensen, Seger, Ask Rodic aliev Sanyang Han sätter Mattis till höger före Rodic.
Hasse-Hattrick Spelar Sanyang imorgon om kontraktet är klart/nästan klart? Isf kommer jag knappt våga titta när han blir tacklad...
Redarmy88 "Missar matchen gör Mohammad Alsalkhadi som fick en smäll på knäet i den senaste matchen mot Häcken. Det ska inte vara något allvarligt och förhoppningen är att han snart ska vara tillbaka. Albin Lohikangas och Johan Kenneryd missar också matchen. Fred Bozicevic spelar med P19-laget. Dessutom verkade det på fredagen som att Simon Thern missar matchen. Han tränade inte med laget. Det kommer inte bli någon startplats för Thern, som varit IFK Värnamos bästa spelare under våren. Möjligen att han finns med i truppen." Från Värnamo nyheter