BKBiceps Villenyblom Vill Foyston få kicken? Va i helvete gör mörfelt i elvan? Han var inte bra nog i superettan.
Vikash Villenyblom Hahaha! Börjar fan tro att Foyston trollar. Hoppas jag får äta upp detta. Känns dock inte särskilt sannolikt. Förresten, vilken mittfältskonstellation i ordningen är detta? Måste vara slut på hattandet snart.
VV-Oppnasitt84 Villenyblom Hur Mörfeldt kan gå före Ask kommer jag aldrig att begripa. Om Ask är otillgänglig hade jag ändå valt Noah Söderberg före.
stefanps Villenyblom Vet inte riktigt vad Foyston vill få ut av Ljung som vänsterytter i Allsvenskan. När han tydligt visar att det är på mittfältet han bör spela.
VV-Oppnasitt84 Redarmy88 Ah, visst fan ja. Förklarar en del då även om jag ändå hade valt annat före Mörfeldt (och Ljung som ytter).
Redarmy88 VV-Oppnasitt84 Hellre Ljung istället för Mörfelt, och in med rodic som ytter. Men vad vet jag
gbjorkman Han har sådana låsningar Foyston Ett tag var det Niklas Söderberg som till varje precis skulle spela. Nu är det Mörfelt