McA Kouakou är ju inte i matchform fysiskt eller mentalt. För min del kan man skeppa honom. Förstår inte vad som hänt med denna värvningen... Aliev är mkt nyttigare att ha på planen om han kan få fler än 1 inlägg per match att jobba med.
KamiKnazen Bissan Oavsett form o s v så var han alldeles för orörlig. Utan boll hade han kunnat skapa mycket för resten av laget. Han var dock inte ensam om att vara orörlig.
Tobbe Ax Tittar på IFK -DIF Hur ska vi kunna ta poäng på torsdag? Hoppas jag har fel , men det känns orimligt att lyckas med det
Lindstig Tobbe Ax Hade du sett pyjamasgänget mot Halmstad eller Vääänaaamo så hade du tänkt att det är rimligt att vi kniper en pinne. Varje match har sitt eget liv.
Labila Kabila hmm, Djuren gör tre mål idag men inget mot oss, med all logik så är det ju 0-2 på torsdag.
Plantagenparkeringen Om vi inte hade haft x antal förluster på kontot med matcher utan mål, hade det inte varit dumt att möta blåvitt nu. De ställs mot först Öster och sen Degerfors. Säsongsdefinerande matcher för deras del där man har svårt att avgöra matcher. Pressen på deras axlar fortsätter öka..
xonitex Ingen Tatu, ingen Lindahl… Låt oss hoppas att Starke spelar med Kricak och Gyamfi till höger, alternativt Dennis/Lukas får ta en position där.
VV-Oppnasitt84 sim Äntligen. Fattar inte varför det inte blivit så tidigare, hans rutin och kvalitet jämfört med Adjeis borde ha kompenserat för att han är vänsterfotad tidigare matcher också.
Calle01 Lillnisse Jag ska inte vara tyken tillbaka. Förmodligen förtjänar du inte den lilla energin det skulle kosta. Själv tycker jag det är intressant med tanke på Foystons reaktion efter matchen mot Malmö FF då han och laget nekades resa dagen innan. Nu har de fått den förberedelsen de önskar så vi får hoppas att det ger resultat.