Labila Kabila hmm, Djuren gör tre mål idag men inget mot oss, med all logik så är det ju 0-2 på torsdag.
Plantagenparkeringen Om vi inte hade haft x antal förluster på kontot med matcher utan mål, hade det inte varit dumt att möta blåvitt nu. De ställs mot först Öster och sen Degerfors. Säsongsdefinerande matcher för deras del där man har svårt att avgöra matcher. Pressen på deras axlar fortsätter öka..
xonitex Ingen Tatu, ingen Lindahl… Låt oss hoppas att Starke spelar med Kricak och Gyamfi till höger, alternativt Dennis/Lukas får ta en position där.
VV-Oppnasitt84 sim Äntligen. Fattar inte varför det inte blivit så tidigare, hans rutin och kvalitet jämfört med Adjeis borde ha kompenserat för att han är vänsterfotad tidigare matcher också.
Calle01 Lillnisse Jag ska inte vara tyken tillbaka. Förmodligen förtjänar du inte den lilla energin det skulle kosta. Själv tycker jag det är intressant med tanke på Foystons reaktion efter matchen mot Malmö FF då han och laget nekades resa dagen innan. Nu har de fått den förberedelsen de önskar så vi får hoppas att det ger resultat.
gyros Med en tränarstab och spelartrupp som har svårt att leva upp till våra förväntningar är det i stort redan kört, men som jag längtat efter allsvenskan i alla år kommer jag att se positivt på alla matcher som återstår, Eastfront är som jag brukar skriva det bästa med ÖIF kör på va många och stötta laget för uppförsbacken är väldigt lång. Vi ses på kortsidan på Gamla Ullevi. Alltid ÖIF
ComparN gyros Det är inte kört förens det är kört. Inte ens 10 omgångar har gått, tar hellre en dålig start och bättre avslut. Klart det kan gå bägge vägar, men ÖIF oavsett division