Zingo ubie67 Jag gillar den här vinkeln faktiskt. Och jag säger alltid att det viktigaste inte är vem som avgår - då är det liksom bara personligt - utan vem som ersätter. Det finns sämre fotbollstränare än Foyston.
El_barto Zingo såg du ett spel som det fanns vilja i? Jag såg 10 utespelare som vimsade runt utan att vet vad de gjorde. Kan vara det sämsta jag sett sen mot Lindome-07.
Jockeluring Är det bara jag som tycker att Rodic, bland jämförbara alternativ, är "bäst" på att tappa boll i fel läge? Mot ett lag som Värnamo som LEVER på den typen av vändningar kunde det ha gett 0-3 i röven.
Calle01 Jockeluring Rätt självklart att Tamminen är bättre än Rodic. Men med tanke på att Tamminen inte direkt överpresterat så borde Rodic fått mer minuter och också några startplats.
Tompa Ett evigt tjat om Rodic. Finns alltid spelare som hamnar i frysboxen av olika anledningar. Tycker inte denna diskussion tillför något alls. Snarare att den splittrar och skapar oro.
Labila Kabila El_barto Kan vara det sämsta jag sett sen mot Lindome-07 Nu måste jag fråga, varför i helvete såg du Lindome -07?
Redarmy88 Poäng i 3 matcher irad. 4 av 6 på bortaplan. Vi är inne i en positiv trend. Vi behöver få in mer offensiv spets.
El_barto Redarmy88 bra optimistiskt. Såg du matchen idag? Om det är en postitiv trend vill jag inte veta hur en negativ trend ser ut.
Ols rauchen Trivselkonsulten Björknesjö är ju ledig. Han kommer garanterat kärleksbomba alla, inte minst Rodic som ju behöver lite extra värme så länge som han har befunnit sig i frysen.
Calle01 El_barto Herregud! Vi inbitna Öster supportrar kan mycket väl skilja på 2007 och 2008. 2007 hade vi VM-spelare i truppen och spelade i Superettan. Året efter lirade vi på mindre arenor.