Bissan Jag har börjat hoppas på Rodic in mot Olsson. Men mer sannolikt är väl Ljung ut på kanten och in med Noah. Otroligt sjukt om Adjei går in före Rodic oaktat all form av oenighet som finns…
Zingo Dennis Olsson. Assist till mål (hörnan), klockrent mål (och här börjar väl belackarna hålla käften) och sen drar han baksidan. Hurra, HURRA, KUKEN. Typ. Degen bra framåt, svajiga bakåt. Kan fortfarande sluta hursomhelst. Kommer ingen jinx från mig.
Ols Svag match av båda lagen. Tycker dock att Öster inte är lika passiva inledningsvis som förra matchen. Straffsituationerna ungefär likvärdiga. Lite billiga. Men "fälleben" tenderar att oftare ge straffar. Degen har ju en bättre offensiv än Öster o lär peta in ett mål i andra. Klarar Öster att peta in ett tredje o vinna. Vi får nog lite på turen.
Gurra Tur-otur tråden enligt mig är ointressant men samtidigt bra att någon lyfter det. Finns inget som heter tur eller otur! Du skapar din egen tur eller otur! Degen har ett superkasst försvar och vi får bjudningar som vi kan utnyttja. Snyggt mål av Dennis, riktigt bra som Flumston kommer ta på sig! Jag satte Olsson där för jag visste han kunde göra det bra och kunde avgöra matchen. Eftersnack på presskonferensen om vi håller 90+ o 3p
naren Löjligt snack om statistik när Degen fått straff, vilket vi borde haft. Självmål ger inget och avslut i ramen räknas inte heller... Vart nära flera gånger..