Bissan Plantagenparkeringen Den enda matchen han fått starta i år var han vår bästa ytter och den som skapade mest av dem. Var det en klockren insats? Absolut inte. Men fortfarande den enda som skapade något i ett väldigt blekt lag.
somsolen Plantagenparkeringen Håller med helt. Man glömmer också hur mycket boll han tappar när han startar, det är inte med i statistiken. Sedan tycker jag kanske han skall starta ibland ändå
somsolen Mot Värnamo behöver vi inte Noah. Jag är för honom i den här matchen men hans beslut är inte bra.
Plantagenparkeringen Ge oss landslagsuppehåll snarast! Stort behov av att vända det här. Gissar många spelare dessutom har halva benet utanför den läckande båten.
Tompa Ja, förlust i dag var väntat. Men, hur i hela friden ska vi kunna plocka treor mot bottenkonkurrenterna? Ser lite mörkt ut just nu.
jojolaget Tompa Ja, med tanke på att laget saknar ett riktigt målskytt pekar det mesta på att vi får åka till Sundets pärla mfl nästa år..
DeppigPojk Vi kan ju tacka äckel Jansson för de otroligt dåliga värvningarna han gjorde. Snacka om att sätta sitt fula ego före sin modersklubb.
Janne Salpa Fan vad man saknar tiden när fotbollssupportrar identifierade samt allierade sig med sitt lag, och även om man var ett bottenlag så var det motståndare, domare, förbundet, vädret, media osv man slogs mot. ”Vi mot världen”-känslan. Den saknar jag.
Redarmy88 Stor eloge till er 200 på plats. Räknar med att samtliga stöttar öster mot Värnamo! In och boka biljetter
Tompa jojolaget Än finns chansen såklart, men det börjar bli knapra marginaler. Kval är väl det man på sin höjd vågar hoppas på just nu.
Anders Hammarby är bättre men det här är en förlust som orsakas av uselt självförtroende och kass inställning. Om det så är med livet som insats så SKA det vara noll insläppta efter 20 minuter. Det får inte se ut så här. In med Rodic och UUUT med Uddenäs nästa.
1967conny Kricak sätter oss i läget som ger oss resultatet i slutändan, flera individuella misstag som kom i rätt match ändå så får hoppas fokus är där mot Värnamo, dåligt självförtroende i avslut men mot ett klart bottenlag ska inte det saknas
GNA Poäng mot Hammarby borta ser jag endast som bonus dvs inte speciellt troligt. Tråkigt med misstaget till 1-0 och vår miss vid kvitteringsläget. 1-1 hade troligtvis ändrat matchbilden. Annars är det inte svårare än att Hammarby är bättre än oss och fick i princip 100% utdelning på sina lägen. Nya tag nästa match!