Villenyblom den bedrövliga dansken har gått till Tårnby som spelar i motsvarighet till sverige i div3
olka6806 Är det någon som vet mer konkret vad som hände under Mortensens sista tid I Öster? Mer än att han betedde sig bedrövligt...
jon Vore kul med en lista med spelare som toppat i Öster! Vilken är bästa elvan med spelare som aldrig var bättre än i Öster? @Hansen?
Bonus Herdonssons Horsens förlorade med 1-3 mot Frederica igår. Adam gjorde ett inhop i andra halvlek.
xonitex Adam Herdonsson hoppade in i 72:e minuten hemma mot Hillerod i deras 3-2-seger hemma. Avgörandet kom i 90+5 minuter.
outdoor_miner Drott gör 0-1 för JSödra i Torslanda: Alltid bittert när slöddra gör mål men alltid älska Drott! (och Crona dundrade in ett snyggt 3-1 för ÖSK igår)
Berra Såg att Antonio Yakoub gjorde 2 mål för Nordic United igår i norrettan. Så tydligen inte kvar i Gefle längre.
outdoor_miner Berra Såg att Antonio Yakoub gjorde 2 mål för Nordic United igår i norrettan. Så tydligen inte kvar i Gefle längre. Inget like på att han spelar för fiffel och bågklubben United, men kul att killen nätar - han verkade sympatisk av det lilla jag hann se när han var här.
Hanson Anton Andreasson gjorde mål för ÖIS. Inte för att jag tror någon bryr sig. Men nu har jag skrivit det.