Old Chap
Är sågammal så jag har mycket minnen från Harry bild, var med min farfar o tittade på nöbbele mot braås, de var sissta matchen innnan Harry gick till Norrköping, tyvärr spelade han aldrig den matchen. Tror de var första fotbollsmatchen jag såg live, har för mig de blev 2-2,
Däremot så såg man honom efter återkomsten till öster, en av de bästa öster haft, klippet i skottet o hur snabbt de gick glömmer man inte, fick han bollen i straffområdet , så small de bara till o inga fattade vad som hänt, ett lite udda minne var att jag såg honom i en oldboys match,med öster, tror han var runt 50 då, o även då satte han ett skott i krysset.
Vi har ju mer spelare från småbyar runt Växjö, inte minst braås, därifrån kom 3 eller 4, sen övriga Bild spelare, såg för övrigt en i matchen i lördags, PO, Bild stenhård mittback en gång.
Även målerås, o saxemara, Boda, klavreström producerade , österspelare.
Tyvärr är den tiden nog förbi,o hitta talanger i dessa småsamhällen, med internets inträde är det telefon IPad som gäller för yngre killar o tjejer, snabba klick, o hela. Världen flimrar förbi.